חכמים על חלשים: פריז סן ז'רמן פירקה את דיז'ון בחוץ

שחקני פריז סן ז'רמן
שחקני פריז סן ז'רמן | Gettyimages

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד, האלופה התאוששה עם 0:4 על קבוצת התחתית החלשה. די מריה להט עם כדור חופשי מושלם ובישול, אמבפה העלה את מאזנו ל-25 שערי ליגה העונה

קבוצות: דיז'ון
(גודל טקסט)

שישה ימים אחרי ההדחה הטראומטית מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן חזרה הערב (שלישי) לשחק במסגרת הליגה הצרפתית וכצפוי היא לא התקשתה. האלופה פירקה את דיז'ון 0:4 בחוץ והגדילה את הפער בפסגת הטבלה ל-17 נקודות כאשר יש לה גם משחק חסר ביד.

למרוות חסרונם של ניימאר וקבאני, פריז פתחה חזק ועלתה על לוח התוצאות כעבור שבע דקות כאשר די מריה בישל למרקיניוס את השער הראשון במשחק והשלישי של הברזילאי העונה. ארבע דקות לפני ההפסקה הכפיל קיליאן אמבפה את התוצאה עם דחיקה מקרוב לאחר מהלך קבוצתי יפה והעלה את מאזנו ל-25 גולים בליגה העונה.

המחצית השנייה נפתחה בדיוק באותו כיוון. די מריה, שבישל את הראשון והחל את המהלך שהוביל לשני, התכבד בכיבוש השער השלישי לאחר כדור חופשי מושלם לקורה ופנימה בדקה ה-50. בדקה ה-92 צ'ופו מוטינג מצא את רשת מקרוב ונעץ את המסמר האחרון בארון של דיז'ון. זה היה ניצחון הליגה השישי ברציפות של פריז, שתפגוש במחזור הקרוב את מארסיי השלישית לקרב מסקרן.

דיז'ון נותרה במקום ה-18 שמוביל בסיום העונה למבחנים נגד הירידה כאשר במאזנה נקודה אחת יותר מקאן שניצבת מתחת לקו האדום. במחזור הבא, אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, תצא דיז'ון למשחק חוץ על שש נקודות נגד נועלת הטבלה גנגאן.


פתח את הסכר. מרקיניוס (Gettyimages)

25 שערי ליגה והיד עוד נטויה. קיליאן אמבפה  (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי