חוזרת לעצמה: 0:1 יקר למונאקו בחוץ נגד ליל בדקה ה-90

שחקני מונאקו חוגגים
שחקני מונאקו חוגגים | Gettyimages

הקבוצה מהנסיכות נהנתה משער מאוחר של ויניסיוס והגדילה באופן זמני את הפער מדיז'ון לתשע נקודות, סגנית המוליכה נוצחה אחרי תשעה מחזורים רצופים. טולוז חילצה 1:1 בניס, נ'דומבה כבש דקה לאחר שנכנס (88)

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בליגת הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם שני מפגשים. במשחק הראשון נפרדו ניס וטולוז ב-1:1 דרמטי ומאוחר יותר מונאקו המשתפרת הדהימה את ליל עם 0:1 בחוץ משער בדקה ה-90.


ליל – מונאקו 1:0

משחק ליגה שביעי ברציפות ללא הפסד למונאקו, שהגדילה זמנית את הפער מדיז'ון שניצבת במקום שמוביל למבחני ההישרדות לתשע נקודות הודות לשער ניצחון סופר דרמטי של קרלוס ויניסיוס (90). ליל, סגנית מוליכה, נוצחה לראשונה מזה תשעה מחזורים והפער מליון השלישית עלול לרדת לארבע נקודות בלבד.


90' Les 3⃣ points pour les Rouge et Blanc

⚽️ Vinicius (90')

0⃣-1⃣ #LOSCASMpic.twitter.com/PJ2htV9a5f

— AS Monaco (@AS_Monaco) March 15, 2019


ניס – טולוז 1:1

ניס הייתה קרובה לניצחון בית חמישי ברציפות בליגה, אלא ששער דרמטי של פירמין נ'דומבה, שעלה מהספסל בדקה ה-87 ודקה לאחר מכן הבקיע, קבע 1:1 בסיום. ווילאן סיפריאן (20) שבר בצורת בת שלושה חודשים עם שערו הרביעי העונה והעניק למארחת יתרון זמני שכאמור לא הספיק.


ניס רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון וטיפסה זמנית למקום התשיעי כאשר במאזנה 41 נקודות. טולוז, מנגד, טיפסה באופן זמני למקום ה-14 בטבלה והיא רחוקה 11 נקודות מהמקום שמוביל בסיום העונה למבחני ההישרדות בליגה הבכירה ובו ניצבת דיז'ון.


בספרד

ריאל סוסיאדד פתחה את המחזור ה-28 עם 1:1 מול לבאנטה. שער של עדנאן יאנוזאי (26) העלה את המארחת ליתרון, אך בורחה מיוראל קבע חלוקת נקודות (79).



 חילוף ששווה נקודה. שחקני טולוז חוגגים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי