ז'ארדים: "חלק מה-DNA של מונאקו זה תמיד לנסות לנצח"

לאונרדו ז'ארדים
לאונרדו ז'ארדים | AFP

אחרי ניצחון דרמטי 0:1 על סגנית המוליכה ליל ורצף של שבעה מחזורים ללא הפסד מאז חזר, המאמן הבהיר: "אנחנו עדיין מסובכת בתחתית, שאף אחד לא יחשוב אחרת"

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

מסע ההיחלצות של מונאקו, אלופת צרפת רק לפני שנתיים להזכירכם, נמשך. כבר שבעה משחקים רצופים שהקבוצה מהנסיכות לא הפסידה מאז פיטורי תיירי הנרי והחזרת לאונרדו ז'ארדים, כשאתמול היא הכניעה 0:1 את ליל משער דרמטי של קרלוס ויניסיוס בדקה ה-90 ולפחות זמנית טיפסה למקום ה-16, מרחק תשע נקודות מדיז'ון שבמקום ה-18 המוביל למשחקי המבחן ו-10 הפרש מקון שבמקום ה-19 והלפני אחרון, ממנו יורדים.

מונאקו ניצחה העונה רק שבעה משחקים מתוך 29 שנערכו בליגה,ארבעה מהניצחונות היו רק בחודש וחצי האחרונים מאז שז'ארדים שב לתפקיד המאמן, ועל כך אמר המאמן המאושר: "ניצחון כמו היום, בחוץ מול המדורגת השנייה בטבלה, זה מאוד חשוב. זו הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה וניצחנו אותה, ידענו להבקיע בשלב מאוחר, אבל עוד קודם לכן השוער שלה סיפק שתי עצירות גדולות. אני מאושר משלוש הנקודות ובעיקר מהגישה של הקבוצה, עבדנו קשה בהגנה ובהתקפה".

על רצף שבעת המשחקים ללא הפסד: "אני מברך את השחקנים שלי שלקחו נקודות בכל אחד מהמשחקים האלה. תיקו נגד ליל היה יותר הגיוני אולי, אבל בחרתי לשמור על מערך שלושת החלוצים כי זה חלק מה-DNA של מונאקו, תמיד לשחק פתוח ולחפש אחר הניצחון. ולמרות כל זאת אנחנו עדיין במצב קשה בתחתית, שאף אחד לא יחשוב אחרת".


קרלוס ושחקני מונאקו חוגגים ניצחון דרמטי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי