אמו של ראביו: "הבן שלי אסיר של פ.ס.ז', מתעללים בו"

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | Gettyimages

אחרי שלא שותף מאז דצמבר ובעקבות השעייתו בשבוע שעבר, בראיון בלאקיפ הצהירה ורוניק: "הם מנהלים לו את החיים, הוא כמו בן ערובה". בנוסף העבירה ביקורת בנושא ניימאר. אלבס שלל דיווח כי סיכם על הארכת חוזה

(גודל טקסט)
לפני מספר חודשים נראה היה שאדריאן ראביו בשיאו. הוא כיכב במדי פריז סן ז'רמן ושמו נקשר עם מעבר לברצלונה ולמועדוני ענק אחרים לא רק לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב – אבל זו גם כנראה הסיבה שהוא מוצא את עצמו מבלה ביציעים מאז דצמבר, סאגה שהגיעה לשיאה עם השעייתו הרשמית לאחר ההדחה מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד.


ראביו, כידוע, הושעה בשבוע שעבר בטענה שיצא לבלות לאחר ההפסד לשדים האדומים ונטען גם כי הסיבה היא "לייק" שעשה לפטריס אברה שהעלה סרטון שלו משתולל בשמחה לאחר הניצחון ההירואי בעיר האורות, בהחלט לא התנהגות שמצפים מקשר ברמתו, אלא שקשה שלא להזכיר גם את העובדה שראביו הוא שסירב להאריך חוזה ושכבר בדצמבר הבהירה קבוצתו שהצדדים ייפרדו בתום העונה, במקביל לשלל הדיווחים על סיכומו בברצלונה, ומאז הוא לא שיחק.


כעת, לאחר שהדברים הגיעו לקיצון, אמו של ראביו, ורוניק, התראיינה ללאקיפ וסיפרה שלמעשה בנה הוא אסיר בפריז: "אני לא רוצה לבכות על זה, אז רק אומר שהמצב של אדריאן לא טוב. הוא קיבל בצורה רעה את מה שקורה ואני לא רוצה לומר עם מי ואיך הוא מתאמן. פריז לא רוצה אותו יותר, אבל היא כן רוצה לנהל לו את החיים. הם רוצים שהוא ייכנס לפיג'מה ויילך לישון ב-23:00 כל ערב, הם לא מבינים שם כדורגלנים. הדבר היחיד שהוא ביקש מפ.ס.ז' זה שיתנו לו לסיים את החוזה, אבל הם קנסו אותו אחרי שלא נסע לקטאר כי סבתו הלכה לעולמה ואביו גסס. הוא בן ערובה שלהם, עוד יתנו לו לחם יבש ומעט מים וישליכו אותו למרתף. הבן שלי בכלא".


ורוניק ראביו גם טענה ששחקנים אחרים, בעיקר ניימאר, זוכים ליחס מועדף: "בפ.ס.ז' קונסים אפילו כאלה שמאחרים לאימון בשש דקות (מה שקרה לראביו לקראת המשחק נגד מארסיי), ויש כאלה, שהם פצועים כיום, שיכולים לטייל בכל העולם וללכת לקרנבל".



ניימאר. גם הוא לא יצא נקי בראיון שערכה גברת ראביו (AFP)


בתוך כך, ברשת ESPN דווח שהמגן הברזילאי דני אלבס, יאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ בפריז סן ז'רמן, אחרי חודשים ארוכים של מו"מ. הרשת בברזיל כתבה שנודע לה ממקורות שונים שאלבס יאריך חוזה, אבל המגן הגיב ברשתות החברתיות לציוץ של ESPN בחוסר אמון עם אימוג'י של אף של פינוקיו וצחוקים. 

הרשת דיווחה שהוא יאריך החוזה לעונה נוספת עד קיץ 2020 עם אופציה לעונה נוספת, אך לפי התגובות של אלבס זה נראה כי ב-ESPN טעו והוא יעזוב בסוף השנה את ניימאר ופריז. באופן לא רשמי, יש דיבורים על כך שאלבס בן ה-35, שלא עבר למנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה לפני שנתיים, עשוי לעשות זאת בקיץ לעונה אחרונה לפני שיפרוש. 


!! https://t.co/9JKQHEjCzM

— Daniel Alves (@DaniAlvesD2) 20 במרץ 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי