אביו של ניימאר: "הקרנבל הוא התרופה הכי טובה בשבילו"

ניימאר
ניימאר | AFP

אביו של הכוכב הברזילאי מבקר את התקשורת, טוען שניימאר לא משתתף בקרנבל אלא צופה מהצד ומטעין מצברים בזמן הפציעה, ומרגיע את אוהדי פריז: "יש לו עוד שלוש שנים, ואנחנו כבר מדברים עם המועדון על הארכת חוזהו"

(גודל טקסט)
כבר חודשיים שניימאר לא משחק כדורגל. בקרב הכוכב הברזילאי עשוי לשוב. בינתיים פורסמו לא מעט שמועות על עתידו, לצד העדכונים השוטפים על שלל הבילויים שלו. ניימאר עדיין פצוע, אבל הוא בהחלט נהנה מהחיים. אביו של הכוכב התראיין לרשת הברזילאית UOL Esporte וסיפר שהקרנבל בברזיל הוא התרופה הטובה ביותר עבורו, וגם הרגיע את אוהדי פריז סן ז'רמן: "יש לו חוזה לעוד שלוש שנים בקבוצה ואנחנו כבר מדברים על חוזה חדש".


על הידיעות שאומרות שהוא בדרך לקבוצה אחרת: "אומרים שכל פעם מתפרסמת עליו ידיעה שרוצים לרכוש אותו כדי להעלות את מחירו, אבל זה סימן שמנהלים אותו נכון כי הוא נשאר בין השמות שתמיד בחדשות. זה לא אומר שהוא באמת עובר קבוצות כל הזמות. השם שלו בחדשות מגיל 17 ועד כה הוא בסך הכל עבר שתי קבוצות. עושים ספקולציות עלינו כבר עשר שנים"


על הפציעות של ניימאר: "ביקשו ממנו כל כך הרבה פעמים לא ליפול ולא להתחזות עד שהוא נשאר עומד במשחק נגד שטרסבורג ונפצע בכף הרגל שוב. השיפוט לא עזר לו. היה עדיף שהיה נופל ולא היה נפצע".


pic.twitter.com/KCsrxL7TCs

— Neymar Jr (@neymarjr) 24 במרץ 2019


אביו של ניימאר נשאל האם השתתפותו של הברזילאי בקרנבל הזיקה להתאוששותו מפציעה והגיב: "הקרנבל היא התרופה הכי טובה עבורו. שחקנים במצב שלו שבירים מבחינה מנטלית. הם בוכים, הם סובלים והם מרגישים. זה לא סוג של בריחה מהמציאות. אנחנו צריכים לתת להם משהו שימלא להם את המצברים ויעזור להם לעבוד בעבודת השיקום. צריך לתת להם לפעמים מסלול שונה".


על השתתפותו של ניימאר בקרנבל: "כולם חושבים שהוא מסתובב שעה על הרגליים וזה יכול לפגוע בו, אבל הוא יושב ביציע וצופה בקרנבל במקום הכי נוח על ספה הכי נוחה. אם הוא רוצה לשתות יש לו שתיה. ניימאר לא יצא לקרנבל לפי החלטה שלו. היה לנו אישור מהקבוצה. אז אומרים לי 'ואם היו דרוכים לו על הרגל?'. לא היה מצב כזה כי כולם שם היו חברים שלו ושמרו עליו".


הטיפ שלו לניימאר: "לא לאבד את הכיף לשחק כדורגל. להמשיך לשחק איך שאתה אוהב למרות התוצאה. לשחק כדי לנצח, אבל לעשות את זה עם כיף"



ניימאר גורם לטוכל לחייך. לא יאבד את הכיף לשחק כדורגל (Gettyimages)


על התקשורת: "אחראית להרבה ממה שקורה לו. יש לתקשורת כח גדול כי יש לה הרבה מידע. לפעמים בתקשורת לא בודקים מה קורה ולוקחים מידע מהרשתות החברתיות רק כדי להיות ראשונים בפרסום, אבל ברשתות החברתיות יש הרבה קשיים. לניימאר יש חיים אישיים, אבל הוא גם דמות ציבורית שכל הזמן בחדשות".


על הקריירה של ניימאר עד כה: "עד כה אנחנו מאוד מרוצים מהקריירה שלו. אסור לו לסיים את הקריירה לא מאושר רק כדי לעשות מה שאחרים רוצים שיעשה. בעתיד הוא יהיה מי שישפיע על הקריירה של אחרים כמו שעשו זאת בעבר פלה, זיקו, רומאריו, רונאלדיניו, רונאלדו".


על הבחירה של ניימאר להיות שחקן: "לניימאר לא היה זמן ללמוד להיות רופא, עורך דין או עיתונאי. הוא הקדיש את עצמו להיות כדורגלן. האתגר שלנו הוא לתכנון לו את הקריירה וכאשר יפרוש מכדורגל שיהיה לו שקט נפשי לעשות מה שירצה".

 

ניימאר ׁ(Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי