השפלה: פריז רצתה אליפות, אבל חטפה 5:1 פסיכי אצל ליל

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים
שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים | AFP

קבוצת המיליארדים היתה זקוקה לנקודה בלבד נגד השנייה בטבלה כדי לזכות שוב בתואר, אבל התרסקה בתצוגת הגנה מביכה וספגה את הפסדה הגדול בליגה מזה 19 שנה. הפער הוא 12 נקודות, כשנותרו 18 בקופה

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן פספסה הזדמנות לזכות באליפות בשבוע שבער עם 2:2 נגד שטרסבורג, אבל כל התחזיות אמרו שהיא תעשה זאת הערב (ראשון) נגד ליל. אז אמרו. הקבוצה מהמקום השני בטבלה השיגה 1:5 ענק על המוליכה וצימקה את הפער ל-13 נקודות. עוד במחזור ה-32 בליגה הצרפתית נערכים שלושה משחקים, כאשר בשניים הראשונים ניצחה מונפילייה 1:2 את טולוז בעוד ניס וראן נפרדו בתיקו 0:0 וסנט אטיין הביסה את בורדו המאכזבת 0:3/


במשחק משוגע כמו זה, השער הראשון היה בכלל עצמי. בדקה השביעית תומאס מונייה ניסה להרחיק הגבהה לכיוון שער פ.ס.ז'. אבל דחק את הכדור פנימה בטעות והעלה את ליל ליתרון. חואן ברנאט השווה תוך ארבע דקות מבשישול גדול של אמבפה, אבל בדקה ה-36 הוא הורחק בכרטיס אודם והותיר את הפריזאים ב-10 שחקנים.


ואז התחילה המסיבה. ניקולאס פפה ניצל חור בהגנת האורחת כדי להשיג 1:2 בדקה ה-51, ואחריו ג'ונתן במבה (65), גבריאל (71) וג'וזה פונטה (84) הביכו את האלופה וחגגו תוצאה מדהימה.


⚪ M A I S Q U E L L E V I C T O I R E ! ⚪

Le #LOSC signe assurément l'une des plus belles perfs de la saison en venant à bout du @PSG_inside dans un @StadePM en

Les Dogues ne comptent pas 5, ni 6, ni même 7 mais 8⃣ points d'avance sur le 3ème au classement pic.twitter.com/OU3y7bd236

— LOSC (@losclive) April 14, 2019


הפעם האחרונה שפריז סן ז'רמן חטפה חמישייה בליגה היתה בדצמבר 2000. כמעט 19 שנה חלפו מאז. הפער בפסגה עומד כעת על 13 נקודות, כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום. האם פריז תבעט בדלי כפי שהיא עושה כל שנה בליגת האלופות?


סנט אטיין – בורדו 0:3 

פנדל מוצלח של ווהבי חאזרי (55) וצמד של מת'יו דבושי (74 ו-90) עשו את ההבדל, העניקו לסנט אטיין ניצחה שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והחזירו אותה למקום הרביעי בטבלה על חשבון מארסיי. בורדו, אותה מאמן אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה שמונה לאחרונה, המשיכה את העונה המאכזבת שלה והיא ניצבת רק במקום ה-13.


מונפילייה – טולוז 1:2
מונפילייה עדיין נאבקת על מקום באירופה בעונה הבאה, אבל על הדשא המשחק לא התרומם. רק במחצית השנייה, בדקה ה-55, אליס סקירי קיבל כדור מאגילר ושלח פצצה לחיבורים כדי להעלות את המארחת ליתרון. קאלידו סידיבה השווה בדקה ה-67, אבל 10 דקות לאחר מכן הייתרון חזר למונפילייה עם נגיחה של סולימאן קאמרה.


הניצחון העלה את מונפילייה למקום השישי, והיא רחוקה שלוש נקודות מהמקום הרביעי המובי למוקדמות הליגה האירופית. טולוז, בינתיים, נותרה במקום ה-14 ויכולה כבר להתחיל בהכנות לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי