צפו: ניימאר חבט באוהד לאחר ההפסד בגמר וגרם לסערה

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

הברזילאי לא אהב את ההתגרות בעת קבלת מדליית המפסידים והגיב. אמבפה חטף ביקורת קשה על האדום שספג. "פריז התמוטטה בקלות" ו"כישלון גדול" הן חלק מהכותרות. המאמן טוכל: "קשה להסביר. כמובן שאני רוצה להמשיך!"

(גודל טקסט)
בצרפת התעוררו הבוקר למחזיקת גביע חדשה: קוראים לה ראן שעברה כברת דרך עד להנפת הגביע לראשונה מזה 48 שנה. בזמן שבצרפת היו מרוצים מגמר הגביע יוצא הדופן "מלכי המתח" בו ניצחה ראן בדו קרב פנדלים לאחר תיקו 2:2 מרתק בתום 120 דקות, וכשהסינדרלה הצרפתית זוכה למחמאות, פריז סן ז'רמן שנפרדה מהגביע בו החזיקה כבר ארבע שנים, ונכשלה במשימה המקומית לזכות בדאבל, חוטפת מקיר לקיר.


בשער "הלאקיפ" נכתב: "הברזל האדום" על רקע תמונה של שחקני האלופה מאוכזבים, ובסיקור המשחק הוסיפו: "פריז התמוטטה בקלות. היא חשבה שהיא בדרך לטיול אבל אז התחיל דווקא הסיוט של אמבפה, טעויות אישיות של קימפבה ודי מאריה, אובדן שליטה והגעה לפנדלים שהם עניין של גורל. דווקא מולה, ראן שהייתה הלוזרית הגדולה של המפעל ופיגרה 0:2 לאחר 21 דקות – הצליחה לשנות את ההיסטוריה". "בלה פרסיאן" קבעו: "הכישלון הגדול של פריז, אי אפשר להגן על (תומאס) טוכל. הכישלון שלו בלתי ניתן להגנה".


במשך כל העונה אמבפה קצר שבחים מקיר לקיר אלא שאתמול הוא הורחק בפעם השלישית, ושניים מהמקרים היו נגד ראן. החלוץ הורחק באדום ישיר לאחר עבירה מכוערת בדקה ה-119, כשהשופט לא היסס לרגע, וייתכן שאף ייקבל עונש למספר משחקים ולמעשה כבר סיים את העונה.



אבל זה עוד כלום. ניימאר כבש שער ענק בהקפצה מעל השוער, כאילו לא נעדר מהמגרשים ליותר מחודשיים, וגם עמד בלחץ כשכבש את הפנדל החמישי לזכות פ.ס.ז בסטייל, אך את הכותרות תפס העימות שלו עם אחד האוהדים בעת שעלה לקבל את מדליית המפסידים. האוהד הקניט את ניימאר שהתרגז, עצר מול האוהד, אמר לו משהו ושלח ונגע קלות בראשו. 


ניימאר כתב לאוהדים לאחר המשחק: "אף אחד לא אוהב להפסיד, ואני, מי שמכיר אותי, יודע עד כמה אני תחרותי וכל תבוסה מנערת אותי. אבל הפסד הוא חלק מחייו של ספורטאי, זה גורם לנו לחשוב, לגדול, והופך אותנו לטובים יותר. אני שמח שחזרתי לשחק, להבקיע, להרגיש טוב על המגרש, אבל ההרגשה הגדולה יותר היא של עצב".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ninguém gosta de perder, eu então … quem me conhece sabe o quanto sou competitivo e o quanto a derrota me abala. Mas perder faz parte da vida de um atleta, nos faz crescer, nos faz pensar, nos faz MELHORAR. Feliz de poder voltar a jogar, de voltar a fazer gol e me sentir bem dentro de campo, mas o sentimento maior hoje é de tristeza.

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



מי שהכי מודאג לאור ההפסד הוא המאמן תומאס טוכל שעתידו מוטל בספק. טוכל אמר: "קשה להסביר את מה שקרה, התחלנו מצוין עם הרבה מאוד איכות, היו לנו הרבה מאוד הזדמנויות, גם ביתרון 0:2 וגם ב-1:2. לא הרגשתי בחדר ההלבשה שיש התרופפות, אבל במחצית השנייה היינו פחות טובים. אמבפה לא היה כשיר במאת האחוזים ואולי זו הסיבה שהחמיץ הזדמנויות, הוא היה חסר ביטחון. האדום לא מאפיין אותו".


"כמובן שאני רוצה להמשיך!", אמר המאמן, "אני אחראי למה שקרה למרות שסבלנו מהרבה פציעות וזו הסיבה שלא פתחתי עם אדינסון קאבני, וזו הייתה החלטה קשה. אנחנו מאוכזבים מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי