טיאגו סילבה: "אסור לנו להמשיך לשחק חרא בזמן שנותר"

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | Gettyimages

המשבר באלופת צרפת מחריף. הקפטן התבטא בחריפות, המאמן טוכל שעשוי להיות מפוטר, ממשיך להתלונן: "אנחנו הקבוצה היחידה מהטופ עם סגל כזה קצר". אלבס גינה את המעשה של ניימאר: "חייב לשלוט בכעסים שלו"

(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן מחכה שהעונה הזו כבר תסתיים. הקבוצה שהפסידה בגמר הגביע הצרפתי לראן המשיכה עם הכושר הנוראי שלה כשנכנעה אתמול 3:2 מול מונפלייה. עד למחזור ה-31 הפסידה פ.ס.ז פעם אחת בלבד ומאז סופרת שלושה הפסדים רצופים בחוץ, לראשונה מאז ינואר 2010. ב"לאקיפ" תהו "עד כמה פריז תמשיך לשקוע" ברשת לעגו לאלופה לאחר השער השלישי שספגה ובציוצי הטוויטר נכתב: "זה מה שקורה שפריז מנסה לשחק כמו אייקס". מי שממש לא צחק הוא המאמן תומאס טוכל ששוב התלונן על הסגל הקצר בסיום המשיק, וב"לה פריסיאן" נכתב שההנהלה שוקלת להחליף את המאמן.


טוכל אמר: "אנחנו הקבוצה היחידה מהטופ העולמי עם סגל כזה קצר, שזה מה שקורה לה. שיחקנו בגמר הגביע עם די מאריה, ניימאר, קאבני ו-וראטי למרות שהשתתפו רק בשני אימונים, לא הייתה לי ברירה!". המאמן המשיך: "זה לא קל להיות אלוף, במשחק נגד יונייטד שיחקנו בלי מונייר, קאבני וניימאר ומאז ינואר אין לי 16 שחקני סגל. השחקנים משחקים יותר מדי דקות וגם עייפים וגם מרגישים בנוח מדיי".

המאמן הגרמני ביקש מההנהלה חיזוק מאסיבי לקראת העונה הבאה, בעיקר במרכז השדה, בטענה שבשל המצב המסובך עם ראביו ושחרורו של לאס דיארה, נאלץ לשחק במרכז השדה עם מרקיניוס או להציב את דני אלבס בכל מיני עמדות שזרות לו. "אנחנו צריכים שחקנים שיכולים לשחר 50 משחקים בעונה וייתנו תמיד את הכל, לא חשוב מי היריבה".




הקפטן טיאגו סילבה היה עצבני גם הוא: "אנחנו פ.ס.ז, אלופי צרפת, נותרו ארבעה משחקים ואנחנו לא יכולים להמשיך לשחק חרא בארבעת המשחקים שנותרו ושוב להפסיד". מי ששיחק אתמול ולא עזר לפריז הוא ניימאר שממתין לעונש שיקבל מההתאחדות הצרפתית לאחר שסטר לאוהד. חברו דני אלבס אמר: "אני וניימאר מיודדים אבל אני ממש לא יכול לתמוך בתגובה שלו. הוא חייב לשלוט בעצמו" על המשחק עצמו אמר: "זה הרגע להיות חזקים, יש לנו את השחקנים שמסוגלים לכך. אנחנו חייבים להיות טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי