מונפלייה גברה על סנט אטיין ושמרה על סיכוי להגיע לאירופה

סנט אטיין מול מונפלייה
סנט אטיין מול מונפלייה | האתר הרשמי

מחזור 36 בצרפת: גייטאן לבורד (64) העניק ניצחון חוץ יוקרתי בקרב הצמרת והוריד את הפער בין הקבוצות לארבע נקודות כשנותרו עוד שני מחזורים. דניאל קונגרה (53) ורמי קבאלה (62) הורחקו. ברסט עלתה ליגה

(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם קרב צמרת מסקרן בו שמרה מונפליה על הסיכוי להשיג את הכרטיס לאירופה כאשר גברה על סנט אטיין החזקה 0:1 בחוץ והנחילה לה הפסד ראשון אחרי שבעה מחזורים.


הדרמה החלה במחצית השנייה כאשר דניאל קונגרה ספג כרטיס אדום (53) והשאיר את מונפלייה בעשרה שחקנים, אך כעבור תשע דקות רמי קבאלה מסנט אטיין הורחק גם הוא ואיזן את יחסי הכוחות על כר הדשא. בדקה ה-64 האורחת הכריעה את ההתמודדות מרגליו של סגן מלך השערים שלה גייטאן לבורד (64) שמצא את הרשת בפעם ה-11 העונה וסידר שלוש נקודות יקרות.


זה היה הניצחון הרביעי בחמישה מחזורים עבור מונפלייה שעדיין מדורגת חמישית ובמאזנה כעת 58 נקודות, רק ארבע פחות מהמפסידה שניצבת במקום הרביעי כאשר נותרו עוד שש בקופה. סנט אטיין, שפספסה הזדמנות לעקוף זמנית את ליון השלישית שניצבת במקום המוביל לליגת האלופות, עדיין נמצאת בעמדה טובה יותר להשיג את הכרטיס לליגה האירופית כשניצחון במחזור הבא על ניס יבטיח זאת באופן רשמי וסופי.


ברסט חזרה לליגה הבכירה

האקסית של עדן בן בסט, ברסט, שבה הערב לליגה הבכירה בצרפת אחרי 0:3 חלק בבית על ניור במחזור הסיום של העונה. מי שכבר השלימה העפלה היא המוליכה מץ, שנוצחה במשחק חסר חשיבות עבורה 1:0 בחוץ על ידי נאנסי שהבטיחה הישארות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי