תומאס טוכל האריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן לעונה נוספת

תומאס טוכל
תומאס טוכל | AFP

לאחר שמועות רבות על כך שהמנג'ר הגרמני עלול לסיים את דרכו באלופת צרפת עקב ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות ורצף המשחקים המאכזב בליגה, בהנהלה נתנו לו אמון והאריכו את שהותו עד 2021: "תודה על הביטחון"

(גודל טקסט)
יממה לאחר ההפסד המביך לריימס במחזור הסיום בליגה הצרפתית שמיד לאחריו הטילו ספקות לגבי המשך דרכו של תומאס טוכל, בפריז סן ז'רמן החליטו לשים סוף שמועות וכדי להביע אמון בגרמני האריכו לו היום (שבת) את החוזה עד ל-2021.



לאחר ההכרזה אמר המאמן הגרמני לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מאוד שמח על המשך דרכי לאחר חתימת החוזה שלי במועדון, אני מודה לנשיא ולמועדון על הביטחון שהם נותנים לי ולצוות שלי. זה רק מחזק את המטרה שלי להביא את הקבוצה למקום הטוב ביותר בזכות העבודה של כולם. אני גם מודה לאוהדים שתמכו בי. אני משוכנע שמגיע את הטוב ביותר עבור המועדון".



בעלי הקבוצה נאסר אל חאליפי הוסיף: "כל משפחת פריז סן ז'רמן שמחה לראות את טוכל מחדש את החוזה שלו. במשך שנה הוא מביא אנרגיה נהדרת בכל יום, לא רק לשחקנים, אלא גם למועדון כולו".
 





 

טוכל הגיע לפ.ס.ז' במאי שעבר לאחר שנה ללא קבוצה, וזכה עם הקבוצה באליפות מרשימה בפער של 16 נק' מהמקום השני. הוא ניצח ב-14 המשחקים הראשונים שלו בליגה הצרפתית, ולא הפסיד עד המחזור ה-23. פריז בהנהגתו כבשה 105 שערים בעונה, ממוצע של 2.76 למשחק, ולא הייתה לה תחרות בליגה. באירופה טוכל אמנם לא הצליח במשימה, והודח בשמינית הגמר על ידי מנצ'סטר יונייטד, אך הוא הוכיח את יכולותיו כמאמן כשעלה מהמקום הראשון בשלב הבתים מבית מוות שכלל גם את ליברפול ונאפולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי