ניימאר חשף שיחות עם המתלוננת: "זו סחיטה, הכל היה בהסכמה"

ניימאר
ניימאר | אינסטגרם

כוכב פ.ס.ז', שהואשם באונס אישה שפגש באינסטגרם, פרסם סרטון אישי בו הוא מציג את הצד שלו להשתלשלות האירועים: "פנה אליי עו"ד ודרש כסף בתמורה להשתקת הפרשה". אביו: "חייבים לפתוח הכל לפני שזה יהיה כדור שלג"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
עולם הכדורגל, לפחות החלק שלא מתעסק בזכייה של ליברפול בליגת האלופות, סוער סביב הפרשה החדשה של ניימאר – והפעם מדובר בפרשה חמורה הרבה יותר מהקודמות בהן הסתבך השחקן: אתרי החדשות מדווחים כי הכוכב הברזילאי מואשם באונס, לאחר שהוגשה נגדו תלונה בפריז בה נען שתקף אישה שפגש באינסטגרם.


ניימאר עצמו טוען כי הוא עובר סחיטה. בסרטון שפרסם הבוקר (ראשון) בפרופיל האינסטגרם שלו חשף ניימאר את הצד שלו להשתלשלות הפרשה, וגילה את תוכן השיחות המיניות עם המתלוננת.


"לא רציתי קשר איתה", אמר חלוץ פריז סן ז'רמן, "ומיד אחרי שהפסקתי התקשר אליי עורך דין שדרש כסף בתמורה להשתקת הפרשה. קיימתי עם הבחורה יחסי מין, אבל הכל היה בהסכמה". ניימאר הראה בסרטון את ההתכתבות בינו לבין המתלוננת, בה רואים בבירור כי היא שלחה לו תמונות עירום והודעות מפתות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



אביו של ניימאר התראיין לערוץ טלוויזיה מקומי וסיפר: "אלה רגעים קשים עבורנו. הדעה הציבורית עוד לא התגבשה, ואם לא נחשוף את האמת שלנו זה יהפוך לכדור שלג".


"ידענו שאם נהיה חייבים להראות את ההתכתבות שלהם בווטסאפ, נראה אותה", הוסיף ניימאר האב, "ואז יתברר שמדובר במלכודת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי