דה ליכט יחתום בפריז? ראיולה: "אפילו לא נפגשנו – פייק ניוז"

מתייס דה ליכט, כריסטיאנו רונאלדו
מתייס דה ליכט, כריסטיאנו רונאלדו | Lars Baron/Getty Images

סוכנו של בלם אייאקס הכחיש את השמועות על מעבר לעיר האורות והסביר את התמונה עם העיתונאי הצרפתי לסאנה קמארה: "מעולם לא שוחחנו ולא ידעתי מי הוא, בסך הכל ביקש להצטלם איתי"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

עתידו של מתיאס דה ליכט ממשיך להיות לוט בערפל. אחרי שדווח אתמול (רביעי) כי קפטן אייאקס נמצא על סף מעבר לפריז סן ז'רמן, סוכנו, מינו ראיולה, הכחיש את השמועות והבהיר: "מדובר בדוגמא קלאסית לפייק ניוז – אפילו לא נפגשתי איתם".

לפי הדיווחים, ראיולה נחת בפריז על מנת לסגור את העסקה והידיעות תפסו תאוצה לאחר שעיתונאי צרפתי בשם לסאנה קמארה פרסם תמונה עם סוכנו של דה ליכט, אולם האחרון הסביר: "לא ידעתי מי הוא, מעולם לא שוחחנו, הוא בסך הכל ביקש להצטלם איתי".

שלשום בכלל פורסם שברצלונה ואייאקס סיכמו שהבלם יעבור לאלופת ספרד תמורת 75 מיליון יורו, אולם דה ליכט עצמו עדיין לא הסכים לתנאים שהוצעו לו והוא מחזיק – כך על פי הפרסומים – בהצעה גבוהה בהרבה מפריז סן ז'רמן, שמוכנה לשלם לו 11.5 מיליון יורו לעונה.

קבוצות נוספות שהוזכרו מאז הסתייתה העונה כמועמדות לצרפו אך ככל הנראה כבר ירדו מהפרק הן יובנטוס, ליברפול, מנצ'סטר יונייטד ואפילו ריאל מדריד, אולם כעת עושה רושם שרק ברצלונה ופריז סן ז'רמן נותרו במירוץ והכדור בידיים של דה ליכט, שצפוי להכריע בקרוב.


אחראי לשמועות הרבות? מינו ראיולה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי