בדרך לברצלונה? ניימאר לא התייצב לפתיחת האימונים של פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | AFP

בצל הדיווחים על חזרה אפשרית לאלופות ספרד ולמרות שלא קיבל אישור להיעדר, הכוכב הברזילאי הוציאו לפועל את איומיו ובחר שלא להופיע. אביו הבהיר: "הם ידעו שהוא לא יגיע לאימונים לפני ה-15.7"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
אם עד עכשיו חשבתם שמדובר בספקולציות, כעת אפשר לומר זאת בפה מלא: ניימאר נחוש לעזוב את פריז סן ז'רמן. הערב (שני) אלופת צרפת אישרה באופן רשמי שלמרות שלא קיבל אישור מאף גורם במועדון, הכוכב הברזילאי בחר לא להתייצב לפתיחת האימונים של הקבוצה.


"אנחנו ניבחן את הסיטואציה ונטפל בה בעזרת ההליכים המשמעתיים המקובלים", נכתב בהודעה הרשמית שפרסמה פריז סן ז'רמן. במהלך השנתיים שלו בעיר האורות רשם הברזילאי 58 הופעות בסה"כ במהלכן תרם 51 שערים ו-29 בישולים. השחקן, כזכור, החמיץ את אליפות דרום אמריקה בה זכו הסלסאו בגלל פציעה והוא מתמודד גם עם האשמות על אונס.


יש לציין שבתגובה להודעת המועדון, אביו של ניימאר התראיין לרשת "פוקס" בברזיל והבהיר: "המועדון ידע שהוא לא יגיע…הוא לא יחזור לפני ה-15.7".


בקיץ 2017, כזכור, הרעידה פריז סן ז'רמן את הכדורגל העולמי כאשר הפעילה את סעיף השחרור, שילמה לברצלונה 222 מיליון יורו והפכה את ניימאר לכדורגלן היקר בתולדות המשחק. שנתיים בלבד חלפו ועושה רושם שהכוכב החליט לשוב לשתף פעולה עם ליאו מסי ולואיס סוארס.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי