ניימאר הודיע ללאונרדו: אני רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

הכוכב שוחח עם המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן במשך שלוש שעות והסביר את עמדתו. למרות שברצלונה לא הגישה הצעה רשמית, השחקן משוכנע שהיא תעשה זאת והוא אינו מתכוון להמריא עם אלופת צרפת לאסיה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
בתום פגישה בת שלוש שעות, בספרד מדווחים הערב (שני) שניימאר הודיע ללאונרדו, המנהל המקצועי החדש של פריס סן ז'רמן, כי ברצונו לעזוב את הקבוצה אליה הצטרף רק לפני שנתיים תמורת סכום שיא של 222 מיליון יורו.


מוקדם יותר היום נחת ניימאר בפריז והגיע למתחם האימונים של אלופת צרפת, שטרם קיבלה אף הצעה רשמית לגביו. למרות המצב המורכב, בדיווח נטען כי הברזילאי משוכנע שברצלונה תעשה הכל על מנת להחזירו לשורותיה.


ניימאר לא עבר את הבדיקות הרפואיות, לא הגיע בזמן לפתיחת האימונים של קבוצתו והוא לא ישתתף במשחק ההכנה הראשון של פריס סן ז'רמן נגד דינמו דרדזן הגרמנית. גם למחנה האימון באסיה, אליו תמריא בקרוב אלופת צרפת, הברזילאי אינו מתכוון להגיע.


מוקדם יותר היום, כזכור, פורסם בברזיל שחומרים שוהקלטו עם ניימאר נגנבו מרכבו של ז'ואאו פאולו ורגיירו והראיון בו דיבר הכוכב על עתידו ואמור היה לעלות לאוויר הערב, נגנז. "גנבו לי את כרטיס הזיכרון בו דיבר ניימאר בצורה גלויה וחשף מידע חשוב בנוגע להמשך דרכו בעיר האורות"', הסביר העיתונאי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי