מונאקו נפרדה ב-2:2, אמבפה וקבאני נפצעו ב-0:4 של פ.ס.ז'

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

שני הכוכבים של האלופה הצרפתית פונו מהמגרש בניצחון על טולוז, מוטינג (50, 75), גולסאלבס (55 ע') ומרקיניוס (83) כבשו למנצחת, ניימאר לא היה בסגל. הקבוצה מהנסיכות הובילה 0:2 ואיבדה יתרון כפול נגד נים

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
המחזור השלישי של הליגה הצרפתית ננעל הערב עם הניצחון 0:4 הביתי של פריז סן ז'רמן על טולוז ללא ניימאר בסגל, אך שני שחקני המפתח של האלופה אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה נפצעו והוחלפו במהלך ההתמודדות. קודם לכן מונאקו איבדה יתרון כפול ונפרדה ב-2:2 עם נים, בין לבין ראן ניצחה 0:2 את שטרסבורג, שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים.


פריז סן ז'רמן – טולוז 0:4
האלופה ללא ניימאר בסגל חיפשה ניצחון שני ברציפות על טולוז, ובהתחלה הקבוצה התקשתה למצוא את הרשת והחלוץ המרכזי אדינסון קבאני הוחלף בדקה ה-14 לאחר פציעה, על ידי אריק צ'ופו מוטינג. במחצית השנייה הקמרוני מצא את הרשת בדקה ה-50 ולאחר חמש דקות בלבד תמיא גונסאלבס כבש לשערו הוא וקבע 0:2 פריזאי.



לצערה של האלופה היא קיבלה מכה נוספת כאשר גם קיליאן אמבפה יצא מהמגרש בדקה ה-66. די מריה היה יכול לכבוש את השלישי לאחר שפריז קיבלה פנדל גבולי, אך הארגנטינאי החמיץ ברשלנות בדקה ה-69. לאחר שש דקות מוטינג השלים צמד ומרקיניוס נעץ את המסמר האחרון לאחר שנגח מכדור קרן מדויק של מחמיץ הפנדל.




מונאקו – נים 2:2
פתיחת העונה הרעה של מונאקו ממשיכה. הקבוצה מהנסיכות, אשר הפסידה בשני מחזורי הליגה הראשונים, אירחה היום (ראשון) את נועלת הטבלה נים, והצליחה לאבד יתרון של שני שערים, בדרך ל-2:2 דרמטי. שני חלוצי הרכש החדשים – איסלאם סלימני (38) ו-וויסאם בן יידר (46) כבשו לראשונה, אך כרטיס אדום של ג'מרסון (56) אפשר לנים לחזור ולהבקיע פעמיים. 


פתיחת המשחק באצטדיון לואי השני הייתה די שקולה, אך פערי האיכות מהר מאוד בלטו לעין והשליטה עברה לקבוצה המקומית. הפירות הראשונים מהחוד ההתקפי החדש של מונאקו הגיעו בסוף המחצית הראשונה, כשסלימאני סיים מהלך בדקה ה-39 עם כדור שטוח ומדויק. 0:1 למונאקו.


בתוספת הזמן של המחצית הראשונה היתרון הוכפל, כשבן יידר ניצל ערבוביה ברחבה ושלח כדור חזק לרשת. 0:2 למונאקו. נראה היה שהמשחק הולך לכיוון ברור, אך בדקה ה-56 ג'מרסון ביצע עבירה ברוטלית וראה כריס אדום ישיר. יחסי הכוחות על כר הדשא השתנו מהר מאוד, ובדקה ה-70 רומה פיליפטאו צימק ל-1:2.


הלחץ על שערו בנז'מין לוקומט נמשך, ובדקה ה-82 הושג השיוויון המיוחל, כשקווין דנקי עמד במקום הנכון לכדור רוחב חזק, וקבע תיקו 2:2 דרמטי בתום הזמן החוקי, שהוריד את מונאקו אל המקום הלפני אחרון בטבלה, והקפיץ את נים מקום אחד מעליה, מתחת לקו האדום.


כרטיס אדום ששינה הכל. ג'מרסון מורחק (VALERY HACHE/AFP/Getty Images)
כרטיס אדום ששינה הכל. ג'מרסון מורחק (VALERY HACHE/AFP/Getty Images)


תוצאה נוספת
שטרסבורג – ראן 2:0


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי