שלטים הומופוביים הונפו ביציע בניס, השופט עצר את המשחק

אוהדי ניס בשלט נגד הקהילה הגאה
אוהדי ניס בשלט נגד הקהילה הגאה | VALERY HACHE/AFP/Getty Images

אוהדי הקבוצה מהריביירה הצרפתית פצחו בשירה מכוערת נגד הקהילה הגאה והניפו שלטים, שופט המשחק הבחין בכך ועצר את ההתמודדות נגד מארסיי במסגרת הליגה למשך כ-25 דקות

קבוצות: מארסיי ניס
(גודל טקסט)
משחקי המחזור השלישי בליגה הצרפתית יגיעו רק הערב (רביעי) לסיומם, אבל אף אחד לא ציפה לסיום כזה: המשחק בין ניס למארסיי נעצר למשך 25 דקות, כל זאת בעקבות שלט הומפובי שנתלה על ידי אוהדי המארחת והוביל לעצירת המשחק על ידי השופטים לפני הדקה ה-30.


רק בתחילת השבוע אושרה רשמית העברת הבעלות של ניס, המועדון עבר לידיו של ג'ים רטקליף, אבל כחלק מקבלת הפנים שערכו לו אוהדי ניס, הונף שלט שלעג לקהילת הלהט"ב. מי שהבחין בכך היה השופט הראשי קלמנט טורפין, שזיהה את השלט מאחורי השער ועצר את המשחק עד אשר יוסר השלט.


במשך לא פחות מ-25 דקות חיכו הצדדים לפיתרון ביציע, בזמן ששחקני מארסיי מיהרו לחדר ההלבשה, אולי גם לנוכח הידיעה שבהחלט קיימת אפשרות שהם יזכו בניצחון טכני – כפי שרבים ביקשו מהשופטים לקבוע, בטענה שיש להעניש מועדון שאוהדיו מתנהגים בצורה כזו בשנת 2019.


אוהדי ניס לא חדלו בהנפת השלטים וגם החלו בשירה נגד הקהילה הגאה, מה שהוביל את שחקני הקבוצה, גם בתקשורת, לבקר את התנהגותם ולבקש מהם לחדול מכך לפני שיהיה מאוחר מדי וייקבע הפסד טכני. בסופו של דבר המשחק חודש ומארסיי אף הגיבה בשער מהיר של הרכש החדש דריו בנדטו, לשמחת רבים שטענו כי מדובר בעונש ראוי לקבוצה של המאמן פטריק ויירה.


Back underway – this was the offending banner that led to the match's suspension. (@Serguei) pic.twitter.com/j9mewzQK3D

— Get French Football News (@GFFN) August 28, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי