איקרדי: "רוצה להודות לפריז סן ז'רמן על האמון שנתנה בי"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | פריז סן ז'רמן, אתר רשמי

בבירת צרפת התלהבו מצירופו של השוער קיילור נבאס שהגיע מריאל מדריד, אולם בעיקר מהגעת הארגנטינאי של אינטר בהשאלה ברגע האחרון של חלון ההעברות: "אלטרנטיבה לקבאני", נכתב ב"לה פריזיאן"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
במשך מספר שבועות שבועות, אפילו חודשים, כל מה ששמענו בכל הנוגע לפריז סן ז'רמן וחלון ההעברות עסק בניימאר – אבל אלופת צרפת הצליחה להפתיע ודווקא ביום האחרון הנחיתה שני כוכבים חדשים: הראשון הוא השוער קיילור נבאס שנרכש מריאל מדריד ופחות משעה לדד-ליין, הושלמה גם שאילתו של חלוץ אינטר, מי שהיה הקפטן שלה עד אמצע העונה שעברה, מאורו איקרדי שילבש את החולצה עם המספר 18.


איקרדי בן ה-26 האריך את חוזהו באינטר עד 2022 בתמורה להשאלתו לבירה הצרפתית, אחרי כחצי שנה של מערכת יחסים שידעה בעיקר ירידות עם ראשי אינטר. הארגנטינאי, יליד רוסאריו בדומה לחברו החדש אנחל די מריה, הגיע לאינטר מסמפדוריה לפני שש שנים בתמורה ל-13 מיליון יורו, אלא שהתנהגות בעייתית מצדו ומצד אשתו, שהיא גם הסוכנת שלו, הובילו לפיצוץ ולהוצאתו מהסגל. לאחרונה איקרדי תבע את אינטר ובנראזורי חששו שהוא ינסה לטעון דרך הפרת החוזה שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה וכך התאפשרה השאלתו לעיר האורות, אולם עד כה יש לציין שאיקרדי סירב ללא מעט הצעות בשבועות האחרונים. לפי הדיווחים, האופציה של פ.ס.ז' לצרפו לאלתר היא תמורת 70 מיליון יורו.


לפי "לאקיפ", איקרדי דחה לאחרונה בין השאר את נאפולי, רומא ומונאקו ולאתר הרשמי של פריז סן ז'רמן אמר: "אני רוצה להודות לפ.ס.ז' על האמון שהיא נתנה בי. אעשה את הכל בשביל לעזור לחברים החדשים שלי. זה מועדון נהדר שדוגל בכדורגל אטרקטיבי, הציפיות גבוהות ואני בטוח שיש את כל התנאים כדי שהוא יצליח עוד יותר. אני כבר לא יכול לחכות להגיע לאצטדיון שידוע ביופי ובעוצמה שלו". אשתו והסוכנת וונדה נארה רק אמרה בקצרה: "שמחים מאוד להיות בפריז ומודים למועדון".




בצרפת, כמובן, הכינו לא מעט פרופילים על איקרדי, הם עסקו כמובן לא מעט בחייו האישיים ובצד הצהוב של איקרדי ואשתו, אולם בפן המקצועי בעיקר הבליטו את העובדה שאקס ברצלונה במחלקות הצעירות הוא לא אחד שעובד עבור הקבוצה וב"לה פריזיאן" אף בחרו בכותרת להביט את העובדה ש"איקרדי הוא האלטרנטיבה לאדינסון קבאני". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי