אשתו של איקרדי: "פ.ס.ז' הייתה האופציה הכי גרועה עבורי"

וונדה נארה
וונדה נארה | Emilio Andreoli/Getty Images

וונדה נארה, שמשמשת גם כסוכנת של החלוץ, הסבירה שהמעבר לצרפת היה פחות נוח לה: "הילדים לומדים באיטליה ואצטרך לנסוע ולחזור". על סגירת העסקה בסיום החלון: "שמרתי את האס מתחת לשרוול"

(גודל טקסט)

וונדה נארה, אשתו של מאורו איקרדי שמשמשת גם כסוכנת שלו, התבטאה לראשונה מאז מעברו של החלוץ מאינטר לפריז סן ז'רמן ונשמע שהיא לא כל כך מרוצה מהיעד החדש שבו נחתה עם בעלה: "מבין האופציות שהיו לנו, פריז סן ז'רמן הייתה הכי גרועה בשבילי כי הילדים שלנו הולכים לבית הספר באיטליה, כך שאצטרך לנסוע ולחזור. אבל חשבתי על מאורו. היו מספר קבוצות גדולות באיטליה שרצו אותו וזה יכול היה להיות נוח יותר" אמרה נארה בתכנית טלוויזיה בארגנטינה, שאותה מנחה אחותה זאירה.

החלוץ הוזכר אינספור פעמים כמועמד ליובנטוס ולנאפולי לאורך הקיץ, אבל הצטרף בסופו של דבר לאלופת צרפת, לה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 70 מיליון יורו בסיום העונה. נארה אמרה שהמעבר לפריז היה על הפרק כל הזמן, למרות שהוא קרה במפתיע על סף סגירת החלון: "אם חיכיתי לרגע האחרון, זה בגלל שהיה לי אס מתחת לשרוול. אף אחד לא ידע, גם לא הילדים. מאורו ארז מזוודה קטנה והשאיר לי את העבודה".

הדוגמנית לשעבר התייחסה גם לחיזורים מצד בוקה ג'וניורס אחרי איקרדי: "אשמח שהוא ישחק שם יום אחד. קל לדמיין אותו עולה לכר הדשא באצטדיון כזה, למרות שאני אוהדת ריבר פלייט, אבל לא הייתה הצעה רצינית מצדם".

לסיום, נארה סיפרה שהיו לה הזדמנויות לייצג שחקנים נוספים: "אני לא יכולה לעשות את זה, כי נדרשת מחויבות על מנת לייצג את מאורו. הציעו לי שחקנים אחרים, הבעלים של חברות שלי, אבל כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא עושה את זה מתוך אינטרס, אלא מתוך אהבה למאורו".

שמרה את האס מתחת לשרוול. נארה עם איקרדי (Emilio Andreoli/Getty Images)
שמרה את האס מתחת לשרוול. נארה עם איקרדי (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי