טוכל: "שמח שהחלון הסתיים ואני יכול לשתף את ניימאר"

ניימאר
ניימאר | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP/Getty Images

מאמן פריז סן ז'רמן אישר שהכוכב חוזר לסגל וישותף נגד שטרסבורג (שבת, 18:30): "אני סומך עליו, לא נאבד את הראש כי אבא שלו, אמא שלו או ברצלונה דיברו עליו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אחרי שכבר כיכב מוקדם יותר השבוע במדי נבחרת ברזיל ולמעשה רשם את משחקיו הראשונים לעונת 2019/20, יערוך מחר (שבת, 18:30) ניימאר את הופעת הבכורה שלו לעונה גם במדי פריז סן ז'רמן, אחרי קיץ סוער שבסיומו לא הצליחה ברצלונה להגיע עם אלופת צרפת לסיכום על רכישת החלוץ בחזרה, חרף רצונו.

פריז סן זרמן תארח מחר את שטרסבורג במסגרת המחזור החמישי בצרפת, וכשהיא חסרה את אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה שישובו לכשירות מלאה בימים הקרובים, חזרת הברזילאי היא קריטית במיוחד – גם לאור העובדה שבאמצע השבוע תצא לדרך ליגת האלופות ולצרפתים מחכה משחק ענק כבר ביום רביעי נגד ריאל מדריד.

לקראת המשחק אמר תומאס טוכל במסיבת העיתונאים: "לחיות ולשחק בפריז זה ממש לא קשה. אנחנו לא הולכים לאבד את הראש בגלל שאבא שלו, אמא שלו או ברצלונה דיברו לפני מספר ימים", הבהיר הגרמני כשנשאל על ניימאר, "אני סומך עליו. אני שמח שחלון ההעברות הסתיים ושהוא עומד לרשותי מחר". למרות דברי המאמן, יהיה מאוד מעניין לראות אם אוהדי הקבוצה יקבלו את ניימאר בזרועות פתוחות, אחרי שכבר מחו על כך שהוא כלל נשאר בקבוצה בעקבות דרישותיו לעזוב.


טוכל מברך את ניימאר מוקדם יותר הקיץ. עכשיו גם יוכל להשתמש בו (FRANCK FIFE / AFP)

יריבת פ.ס.ז' מחר היא כאמור שטרסבורג, שהדיחה את מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, שעדיין ללא ניצחון ליגה העונה בעקבות שלוש תוצאות תיקו והפסד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי