ניימאר: "כל משחק יהיה משחק חוץ עבורי, רציתי לעזוב בקיץ"

ניימאר
ניימאר | MARTIN BUREAU/Getty Images

הברזילאי שניצח את המשחק מול שטרסבורג עם מספרת מדהימה בדקה ה-92 הגיב לקללות האוהדים: "אני רגיל לשמוע שריקות בוז לאורך כל הקריירה שלי. הגיע הזמן לפתוח דף חדש, אני שחקן פ.ס.ז' ואתן את הכל"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
חזרתו של ניימאר לפארק דה פראנס הערב (שבת) בניצחון פ.ס.ז' 0:1 על שטרסבורג היא הסיפור המרכזי של המחזור החמישי בליגה הצרפתית ואולי באירופה כולה. עוד לפני שריקת הפתיחה הברזילאי "זכה" לשריקות בוז צורמות בזמן הקראת ההרכבים מאוהדי קבוצתו, וביציע אף הונף שלט בו נכתב לשחקן: "לך תמכור את הבן שלך בווילה מימוסה" (אזור מלא בבתי בושת בריו דה ז'ניירו). כל נגיעה שלו במהלך המשחק לוותה בשריקות בוז והוא ספג קללות קשות שנשמעו מיציע האוהדים השרופים של פ.ס.ז'.


על רקע האווירה העוינת, הכוכב הברזילאי שניסה לחזור לברצלונה במהלך הקיץ ללא הצלחה, ענה לכולם בדקה ה-92 עם מספרת מרהיבה וניצח את המשחק עבור תומאס טוכל וחניכיו. ניימאר התראיין בסיום המשחק ואמר: "כולם יודעים שרציתי לעזוב את פ.ס.ז'. אני מבין את האוהדים ואני יודע שזה היה קשה בשבילם, אבל מעכשיו אני שחקן של הקבוצה ואין לי שום הודעה מיוחדת עבורם. אני רגיל לשמוע שריקות בוז לאורך כל הקריירה שלי, מעכשיו כל משחק עבורי יהיה משחק חוץ".


על המ"ומ שכשל מול ברצלונה: "אני לא רוצה להיכנס לפרטים על מה שקרה במשא ומתן. כולם יודעים מה הם עשו באותה תקופה. הגיע הזמן לפתוח דף חדש, אני שחקן פ.ס.ז' ואתן הכל על המגרש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי