3:4 ענק למארסיי על מונאקו, ראיקוביץ' ספג בפעם השנייה בהפסד ריימס

דריו בנדטו
דריו בנדטו | YANN COATSALIOU/AFP/Getty Images

צמד של בנדטו סחף את אולימפיק לניצחון אחרי שפיגרה 2:0 במחצית הראשונה, אקס מכבי תל אביב לא הצליח לשמור על רשת נקייה וקבוצתו נוצחה 1:0 בחוץ על ידי נאנט. סנט אטיין וטולוז נפרדו ב-2:2

(גודל טקסט)
אחרי שריקות הבוז והמספרת הדרמטית של ניימאר שסידרה לפריז ניצחון, המחזור החמישי בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה מפגשים. מארסיי של אנדרה וילאש בואש חזרה מפיגור כפול לניצחון. במשחק המוקדם, פרדראג ראיקוביץ' הוציא כדור שני מהרשת העונה ב-1:0 של ריימס בחוץ נגד נאנט. סנט אטיין גילתה אופי רב בביתה מול טולוז וחזרה מ-2:0.


מונאקו – מארסיי 4:3
קבוצתו של לאונרדו ז'ארדים נותרה במקום הלפני למרות שהובילה בשני שערים והיא מחזיקה בהגנה הגרועה בליגה אחרי חמישה מחזורים. ויסאם בן יידר העלה את הקבוצה מהנסיכות ליתרון, עם פנדל מוצלח בדקה ה-17. תשע דקות לאחר מכן הוא השלים צמד, אבל בדקה ה-38 דריו בנדטו צימק בעזרת מסירה נהדרת של ואלרי ז'רמיין, שכעבור שלוש דקות דאג להשוות את התוצאה בנגיחה. דימיטרי פאייט הפך לזכות מארסיי בדקה ה-61 עם בעיטה טובה מרחוק וחמש דקות מאוחר יותר בנדטו השלים צמד. באלדה קייטה עלה מהספסל וצימק לטובת מונאקו בדקה ה-76, אבל זה לא הספיק והאדומים-לבנים ירדו מנוצחים בסיום. חניכיו של אנדרה וילאש בואש עלו למקום הרביעי בטבלה.


נאנט – ריימס 0:1

ראיקוביץ' קיווה לשמור על רשת נקייה בפעם הרביעית בחמישה מחזורים, אך בדקה ה-69 הוא לא היה יכול לקאליפה קוליבאלי שהכריע את המשחק וסידר לנאנט ניצחון ליגה שלישי ברציפות. לעומת קצב הספיגה הנמוך של ריימס (שני שערי חובה בחמישה מחזורים), קבוצתו של השוער הסרבי צריכה להיות מודאגת מקצב כיבוש השערים לאחר שהיא מצאה את הרשת רק בשני משחקים העונה והבקיעה בסך הכל ארבע פעמים.


 



סנט אטיין – טולוז 2:2
סנט אטיין גילתה אופי רב מול אוהדיה כשהצליחה לחזור מפיגור 2:0 והשיגה נקודה חשובה. כאמור, האורחת מטולוז הייתה הראשונה לעלות על הלוח התוצאות כאשר מקס גראדל דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-15 וכבש נגד האקסית. בדקה ה-24 ארון ליאה הכפיל את היתרון בנגיעה אלגנטית. הישועה של הירוקים הגיעה מכיוונו של רומן המומה, שצימק ל-2:1 בדקה ה-45 בשער יפהפה, והשלים בדקה ה-57 צמד שקבע 2:2 וחלוקת נקודות צודקת.


חלוקת נקודות צודקת בסנט אטיין (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)
חלוקת נקודות צודקת בסנט אטיין (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי