מכה לפ.ס.ז': אמבפה, קבאני וניימאר ייעדרו נגד ריאל מדריד

ניימאר
ניימאר | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

אלופת צרפת הודיעה ששני החלוצים לא התאוששו בזמן למשחק ביום רביעי במסגרת ליגת האלופות בזמן שהברזילאי מושעה. לעומתם, השוער קיילור נבאס שהגיע מהבלאנקוס צפוי לשחק

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
בסוף השבוע עוד נראה היה שקיליאן אמבפה יתאושש מהפציעה בזמן היישר למשחק ליגת האלופות ביום רביעי (22:00) נגד ריאל מדריד, אבל הערב (שני) אישרה שהחלוץ לא יהיה כשיר ויאלץ את אלופת צרפת להסתדר בלעדיו וכמובן שגם בלי ניימאר, שירצה השעיה עוד מהעונה שעברה ואדינסון קבאני שיחמיץ גם הוא את ההתמודדות בשל פגיעה.


בהודעתה הרשמית האחרונה של פריז סן ז'רמן היא בישרה כי אמבפה ישוב לאימונים בהדרגה השבוע, אולם על פי המסתמן הוא עוד לא כשיר כדי לשוב למגרשים ועל כן לא אמור להיכלל בסגל של טוכל למשחק בעוד יומיים. לעומתו, גם בעקבות חסרונו של ניימאר המורחק זכר לתקיפת שופטי המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בעונה שעברה ("הם לא מבינים כלום"), אדינסון קבאני צפוי לשוב לסגל וייתכן גם שיפתח בהרכב, כאשר אופציה נוספת שתעמוד לרשותו של טוכל היא כמובן לתת הופעת בכורה בהרכב למאורו איקרדי.


כל זאת קורה כשסערת ניימאר מסרבת לחלוף. הברזילאי נשאר בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן על אף הצהרותיו החוזרות ונשנות לאורך הקיץ שברצונו לעזוב, והמשמעות היא שכעת יהיה עליו להסתדר עם אוהדי הקבוצה שלו – שדאגו במשחק האחרון נגד שטרסבורג במשך 90 דקות להבהיר את עמדתם כששרקו בוז בכל נגיעה שלו בכדור.



אמבפה. משחק הבית נגד ריאל הגיע מוקדם מדי עבורו (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)


ניימאר הכריע את המשחק במספרת בדקה ה-90 והעלה את פ.ס.ז' בחזרה למקום הראשון בליגה הצרפתית עם ניצחון רביעי בחמישה משחקים, במה שהיה משחקו הראשון העונה בקבוצה, אבל גם אחרי המשחק הוא התייצב מול המיקרופונים והודה שרצה לעזוב: "כולם ידעו את זה, אמרתי את זה מספר פעמים, אבל נשארתי ואהיה כל כולי מחויב לפריז סן ז'רמן", הצהיר.


ניימאר כאמור לא יוכל לשחק נגד ריאל מדריד בעקבות הרחקתו משלושה משחקים, אולם מדבריו לאחר שטרסבורג לא קשה להבין שהוא השלים עם היחס אותו הוא יקבל בעונה הקרובה מאוהדי קבוצתו, לפחות מארגוני "האולטראס" שלא מוכנים לקבל שחקן שלא רוצה להישאר במועדון: "זה בכלל לא מצב מסובך מבחינתי. אני מבין שקשה לאוהדים, אבל אני עדיין שחקן פריז סן ז'רמן. אם הם רוצים לשרוק לי בוז, אין לי עם זה בעיה – אבל אנחנו בקבוצה יותר מ-25 שחקנים והם לא יכולים להתרכז רק בי. לא מגיע לשאר השחקנים יחס כזה. יש לנו קבוצה ועלינו לתמוך בה, לתמוך במועדון. אנחנו חזקים יותר כשהקהל תומך בנו".


למרות זאת, ניימאר לא הכחיש את אכזבתו מהקהל: "זה עצוב ומביש, אבל ידעתי שזה מה שהולך להיות. זה הכדורגל. כבר העליבו אותי באצטדיונים אחרים, גם בברזיל וגם בצרפת, אבל עכשיו אני יודע שכל משחק יהיה עבורי כמו לשחק באצטדיון של היריבה. אני רק רוצה להבהיר שלי אין שום בעיה עם האוהדים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי