עונשו של ניימאר הומתק, ישחק בליגת האלופות במחזור ה-3

ניימאר
ניימאר | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

כוכב פריז סן ז'רמן, שהורחק כבר בעונה שעברה בעקבות התבטאויותיו הקשות נגד צוות השיפוט בשמינית הגמר נגד מנצ'סטר יונייטד, יוכל לשוב נגד ברוז' ב-22.10. המנהל המקצועי לאונרדו: "לא פתרנו את כל הבעיות מולו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הפתיחה בליגת האלופות נגד ריאל מדריד מחר (רביעי, 22:00). בנוסף לקיליאן אמבפה ואדינסון קאבני הפצועים, גם ניימאר ייעדר, זכר להשעיה שספג בעונה שעברה בעקבות התבטאויותיו הקשות נגד צוות השיפוט בשמינית הגמר, אז הודחה פריז סן ז'רמן על ידי מנצ'סטר יונייטד והברזילאי תקף את השופטים ברשתות החברתיות


אז אמנם ניימאר לא יוכל לשחק נגד ריאל מדריד מחר וגם לא במחזור השני בטורקיה נגד גלאטסראיי, אך אופ"א אישרה היום כי עונשו הומתק להרחקה משני משחקים, כך שהוא יוכל לשוב לכר הדשא ב-22.10 – אז תתארח אלופת צרפת אצל קלאב ברוז' הבלגית במסגרת מחזור המשחקים השלישי. העונש הופחת משלושה משחקים לשניים לאחר שפריז סן ז'רמן בחרה לערער ל-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, שקיבל את טענותיה באופן חלקי.


אלה לא הכותרות היחידות בהן ניימאר מככב הבוקר, מכיוון שלאחר שער הניצחון הנפלא שכבש ביום שבתלאונרדו, המנהל המקצועי של פ.ס.ז', התראיין לרדיו RMC והתייחס שוב לקיץ המתיש שעבר על הצדדים והכריז: "ניימאר עשה טעויות".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Winners

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



לאונרדו אמר: "אמנם ברמה האישית דיברנו בצורה ברורה מאוד אבל אין ספק שהוא עשה טעויות, אי אפשר לומר שהכל תוקן כי קרה הרבה בקיץ, זו בהחלט הייתה אופרת סבון. הוא ממוקד בקבוצה כרגע וזה יתרון גדול עבורנו שהוא נשאר בקבוצה אבל אנחנו לא יכולים להגיד שזה יישאר קבוע".


על ההתנהגות שלו: "הוא חזר להתאמן, הגיע בזמן והתנהג יפה, הוא מקצוען, הוא שקט מאוד והכי חשוב – עשה משחק מעולה וזה לא היה פשוט בתנאים האלה. הוא התמקד בכדורגל והשער שלו היה מדהים, זה כמו סיפור הוליוודי. תמיד יש הרבה דיבורים סביבו".


בהמשך העביר הברזילאי הודעה ברורה: "ניימאר הוא לא ילד רע, חשוב להבהיר. אבל הגיע הזמן להפסיק לדבר על ניימאר, בואו נדבר על פ.ס.ז', רק על פ.ס.ז'". השחקן עצמו מנסה לשדר עסקים כרגיל. הוא העלה לחשבון האינסטגרם שלו את השער שכבש וכתב: "אלוהים טוב כל הזמן" וב-24 השעות האחרונות הוסיף שני פוסטים נוספים. באחד הוא עושה כבוד לזלאטן איברהימוביץ' ובשני העלה תמונה מהאימון יחד עם טיאגו סילבה, אנחל די מאריה ומרקו וראטי בין היתר וכתב "אלופים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי