ניימאר שוב הציל את פ.ס.ז' עם שער בדקות הסיום, 0:1 על ליון

ניימאר
ניימאר | JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images

אחרי משחק חלש של שני הצדדים, הכוכב הברזילאי כבש בדקה ה-87 והציל את טוכל מעצירת רצף של 72 משחקים בהם אלופת צרפת מצאה את הרשת. אנז'ה הביסה 1:4 את סנט אטיין, ראן וליל נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)
אחרי שפרדראג ראיקוביץ' הצטיין מול מונאקו, המחזור השישי בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושת המפגשים האחרונים. במוקד, האלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן, מעודדת מהניצחון הענק על ריאל מדריד בליגת האלופות, התארחה אצל ליון ושמרה על הפסגה עם 0:1 קטן. במשחק שפתח את היום ראן וליל נפרדו ב-1:1 ולאחר מכן אנז'ה הביסה את סנט אטיין.


ראן – ליל 1:1

ליל קיוותה להתאושש מההפסד הצורם לאייאקס בליגת האלופות, אך לראן היו תוכניות אחרות והיא נותרה מעליה בטבלה בתום שישה מחזורים. האורחת, לה 10 נקודות מתוך 18 אפשריות, טיפסה זמנית למקום החמישי בטבלה. המארחת, שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, עלתה זמנית למקום השלישי עם 11 נקודות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, ג'ונתן איקונה הצעיר העלה את ליל ל-0:1 (47) עם הראשון שלו העונה בליגה, אולם אדריאן הונו המחליף איזן (69) וקבע חלוקת נקודות בסיום.


ליון – פריז סן ז'רמן 0:0
המשחק בין שניים מהמועדונים המפוארים בתולדות הליגה הצרפתית הבטיח הרבה, אבל קיים מעט מאוד. מלבד הזדמנות אחת של ניימאר בדקה ה-23 כשניסה בעיטה חזקה מרחוק, אבל לופס קלט את הכדור. די מריה הגיע למצב נוסף בדקה ה-72 בתוך הרחבה, אבל הכדור שלו הלך סנטימטרים מהקורה.


ניימאר. לא הסתבך עם האוהדים הפעם (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)
ניימאר. לא הסתבך עם האוהדים הפעם (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)


פ.ס.ז' שלטה במשחק, אבל זה בקושי תורגם למצבים ובטח לא לשערים. אלופת צרפת כבשה בכל אחד מ-72 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, והיתה קרובה לעצור את הרצף המטורף הזה, אלמלא ניימאר. הכוכב הברזילאי, עדיין שנוא על ידי רוב אוהדי הקבוצה ששמרו על שקט יחסי במשחק החוץ, גבר על ההגנה והכניע את לופס בבעיטה שטוחה. זה הספיק לניצחון, לשלוש נקודות ולשקט בפסגה לשבוע נוסף בבירת צרפת.


תוצאה נוספת: אנז'ה – סנט אטיין 1:4
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי