"קרה נס! ראיקוביץ' עצר את ניימאר". טוכל: "מאוכזב מהיכולת"

פרדראג ראיקוביץ', פאבלו סראביה
פרדראג ראיקוביץ', פאבלו סראביה | BERTRAND GUAY/AFP/Getty Images

בסרביה התמוגגו מהשוער ששמר על שער נקי מול פ.ס.ז' לראשונה אחרי 44 משחקים. המאמן המפסיד אמר: "לא הראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות, ההפסד הגיע לנו". וגם: המספרים של אקס מכבי תל אביב

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן לא האמינה שרצף הכיבושים מאז מאי 2018 ייעצר אמש (רביעי) דווקא במשחק הביתי נגד ריימס עם הפסד 2:0 מאכזב שקטע רצף של 44 משחקים בכל המסגרות עם שער זכות אחד לפחות.


מעבר לכך זהו כבר הפסדה השני העונה של פריז סן ז'רמן בשבעה משחקי ליגה, דבר שלא קרה מאז עונת 2016/17 בה הפסידה את האליפות למונאקו לראשונה אחרי רצף של ארבע שנים.


המאמן תומאס טוכל אמר: "אני מאוכזב מהיכולת שלנו, לשחק בפארק דה פרנס עם החולצה הביתית הוא תמיד דבר מיוחד וההופעה הפעם לא הייתה מספקת, 15 הדקות הראשונות עברו טוב, ולאחר מכן כל דקה עברה גרוע יותר. לא הראינו מה אנחנו מסוגלים לעשות, ההפסד הגיע לנו".



"מאוכזב מהיכולת". תומאס טוכל (GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP/Getty Images)


אך מעבר להפסד הפתיע של פריז, על שמו של הריסת הרצף ההיסטורי עומד לא אחר מאשר פרדראג ראיקוביץ'. אקס מכבי תל אביב פחת את העונה בצרפת בצורה מופלאה כאשר בליגה ספג שני שערים בלבד, הכי מעט בצרפת ונגד פריז סיפק שלוש הצלות.


בסרביה התמוגגו מההופעה של השוער הבינלאומי וכתבו: "קרה נס! ראיקוביץ' עצר את ניימאר. פריז סן ז'רמן לא הצליחו לעצור את השוער הסרבי הנהדר". וכמובן ציינו את ההישגים המיוחדים שלו במחזורים הראשונים וייתכן שההופעה הזאת תשיב את ראיקוביץ' לעמדת השוער הראשון בסרביה, בה לא ערך הופעה בינלאומית כמעט שנה שלמה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי