ניימאר על אוהדי פריז סן ז'רמן: "זה כמו יחסים עם אישה"

ניימאר חוגג
ניימאר חוגג | NICOLAS TUCAT/AFP/Getty Images

אחרי שכבש שער ניצחון נגד בורדו, הברזילאי הסביר: "כשלא הולך אתם לא מדברים, אבל עם הרבה אהבה וכרבולים הכל יחזור לקדמותו. אתן את החיים שלי בשביל פ.ס.ז'". על אמבפה: "הדברים יותר קלים כשהוא על המגרש"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
אולי אוהדי פריז סן ז'רמן עדיין לא סלחו על כך שרצה לעזוב בקיץ, אבל סביר להניח שהיכולת של ניימאר על הדשא מרככת מעט את הלבבות שלהם. הברזילאי הביא פעם נוספת את הניצחון לקבוצתו במו רגליו, אחרי שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על בורדו ומאז שחזר מפציעה, הוא אחראי לשלושת הניצחונות האחרונים של פריז. "אני שמח לעזור לקבוצה, להבקיע ולקחת את הנקודות. רוצה להמשיך בדרך הזו", אמר ניימאר אתמול (שבת) אחרי הניצחון.


מי שבישל את השער היה שחקן אחר שאלופת צרפת התגעגעה אליו מאוד – קיליאן אמבפה, שחזר לאחר היעדרות של חודש עקב פציעה שספג בברכו נגד טולוז: "אנחנו מסתדרים מצוין על המגרש ומחוצה לו", אמר הברזילאי על הצרפתי, "אני מאוד שמח שהוא חזר עם השמחה שלו והכדורגל שלו. ולא רק אני, אלא כל פ.ס.ז'. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, הדברים יותר קלים כשהוא על המגרש. כולם אוהבים לשחק ליד שחקנים טובים".


הכוכב נשאל אם היחסים עם האוהדים השתפרו והשיב בהשוואה מעניינת: "המצב הרבה יותר טוב. זה כמו היחסים עם חברה שלך – כשהדברים לא מסתדרים, אתה לא מדבר איתה. אבל עם הרבה אהבה וכרבולים הכל יחזור לקדמותו. אתן את החיים שלי על הדשא בשביל פריז סן ז'רמן".




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're back … @neymarjr (I'll have to give you another assist bro )

A post shared by Kylian Mbappé (@k.mbappe) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי