טוכל: "היחס של הקהל לניימאר תלוי רק ביכולתו על הדשא"

תומאס טוכל
תומאס טוכל | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

המאמן שמח לאחר ה-0:4 נגד אנז'ה: "המשמעת במחצית השנייה הייתה המפתח". על הכוכב הברזילאי: "חייב כל שבוע להוכיח שהוא מוכן לספוג בשביל הקבוצה, הוא עושה דברים מדהימים עם הכדור". וגם: הנתון המטורף מהניצחון

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן, שלא הצליחה לכבוש שערים במשחקיה האחרונים, התפוצצה אתמול (שבת) על אנז'ה עם 0:4 אדיר, כאשר מאורו איקרדי כבש שער ליגה הראשון במדי אלופת צרפת, ואילו ניימאר המשיך את הכושר הנפלא עם שער חשוב בסיום. פבלו סראביה ואידריסה גאיי הוסיפו לחגיגה הגדולה העיר האורות. עוד נתון שיעיד על הדומינטיות הגדולה של האלופה הוא שלא פחות משישה שחקנים נגעו יותר מ-100 פעמים בכדור, זה קרה בפעם הראשונה מאז החלו לבדוק את הנתונים האלה. פארדס נגע בכדור לא פחות מ-148 פעמים בעוד ניימאר שהיה שישי בלבד נגע בכדור 105 פעמים.


המאמן תומאס טוכל אמר בסיום המשחק: "אני מרוצה מאוד מהתוצאה. הבקענו הרבה שערים מול יריבה שעשתה המון צרות בליגה עד היום" פתח הגרמני את דבריו. "במחצית הראשונה איבדנו הרבה כדורים בקלות, ובגלל זה לא שלטנו במשחק".


"במהלך המחצית השנייה שיחקנו עם יותר משמעת, וזה היה הכלי שלנו לניצחון. לא ספגנו שער, שזה עניין לא פחות חשוב. כולנו מאושרים כי עברנו תקופה אינטנסיבית מאוד כקבוצה". כאמור, ניימאר כבש את השער הרביעי של הפריזאים, ובאופן לא שגרתי לתקופה האחרונה, לא ספג שריקת בוז מאוהדיו.


ניימאר בעת חגיגת השער.
ניימאר בעת חגיגת השער. "היחס של הקהל אליו יהיה תלוי בו וביכולת שיציג" (GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images)


"מערכת היחסים בינו לבין הקהל טובה יותר. זה תלוי רק בו וביכולת שלו להראות שבוע אחר שבוע שהוא שחקן הכרעה, שמוכן לספוג עבור הקבוצה. הוא חייב להמשיך לעבוד. דיבורים לא יעזרו. הוא הראה הרבה איכויות וכדרר המון עם הכדור. הוא בהחלט היה יכול להבקיע עוד שערים, אבל הוא בכל זאת עושה דברים מדהימים. הכל תלוי בו ויכולת שיציג" סיכם טוכל. ניימאר, אגב, כבש שער רביעי העונה מהדקה ה-80 ואילך. "הזמן של ניימאר", נכתב בצרפת.


עוד שחקן שהיה באור הזרקורים הוא פאבלו סארבייה שבפעם החמישית ב-2019 תרם שער ובישול במשחק ליגה – יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות. "זה היה המשחק הטוב ביותר שלי כאן", אמר סארבייה בסיום, ובחשבון האינסטגרם שלו כתב: "עוד ניצחון ושלוש נקודות יקרות, שמח מאוד על השער שלי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי