דיווח: פ.ס.ז' תציע לניימאר להאריך את חוזהו עד 2024

ניימאר חוגג
ניימאר חוגג | NICOLAS TUCAT/AFP/Getty Images

לפי "גאזטה דלה ספורט", המנהל המקצועי לאונרדו כבר פנה לסביבתו והכוכב הברזילאי לא פסל זאת על הסף. בתקופתו בעיר האורות לצד כל הביקורות תרם החלוץ 55 שערים ב-63 הופעות ופתח את העונה הזו מצוין

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
מה לא נאמר על מערכת היחסים הסבוכה בין ניימאר לבין פריז סן ז'רמן. לאחר אופרת סבון ארוכה, הכוכב הברזילאי נשאר בעיר האורות כשנאלץ לוותר על החלום לעבור לברצלונה. ניימאר אמנם זוכה לשריקות בוז מהקהל על בסיס שבועי אך מצליח להתעלם מכך והוא פתח את העונה נפלא. היום (שבת) פורסם בתקשורת האיטלקית כי אלופת צרפת רוצה להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2022.


לפי דיווח ב"גאזטה דלה ספורט", המנהל המקצועי של פ.ס.ז', לאונרדו הברזילאי, פנה לסביבתו של השחקן בהצעה יפה אותה ניימאר לא פסל על הסף. בכך, בטוחים בקבוצה, הסיכוי שאלופת צרפת תעבור עוד קיץ קשה – ייפחת משמעותית.


הברזילאי בן ה-27 ספג לא מעט ביקורות על יכולתו במדי פ.ס.ז' אך קשה להתעלם מכך שכבש 55 שערים ב-63 הופעות. מעבר לכך צוין כי היחסים של שחקן עם חבריו בחדר ההלבשה בהחלט טובים ומאמנו תומאס טוכל אף שיבח אותו לטובה בראיון האחרון. ניימאר עצמו הודה לאחרונה שהוא מאושר גם במדי קבוצתו ולא רק בנבחרת: "העונה התחילה טוב מאוד, אני אגן על המועדון שלי, אתן מאה אחוז עבור הקבוצה. מקווה דזה ימשיך ככה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי