ניימאר: "אם לא הייתי נופל בצורה כזאת, הייתי נפצע יותר"

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

כוכב פ.ס.ז' דיבר בערוץ יוטיוב עם רונאלדו והתייחס לסגנון המשחק התיאטרלי והמוגזם שלו: "אני צריך להגן על עצמי כי אף אחד לא מתכוון לעשות זאת בשבילי". וגם: העצה שנתן לו חלוץ העבר

(גודל טקסט)

ניימאר פתח בצורה נהדרת את העונה עם ארבעה שערים בחמישה משחקים בליגה הצרפתית. למרות זאת, לא מעט מחלוקות קיימות על סגנון המשחק של כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל. לצד היכולת הטכנית המרשימה והמשחק המהפנט, לטענת רבים הוא מרבה ליפול בצורה תיאטראלית ומוגזמת על כר הדשא בכל מגע פיזי משמעותי מול שחקני היריב. 


במפגש ששודר ביוטיוב בין החלוץ לרונאלדו, כוכב העבר של נבחרת ברזיל, הוא חשף את הסיבה לסגנון המשחק שלו ולנפילות הרבות שלו במגרש – הרצון להימנע מפציעות. רונאלדו פנה לניימאר: "סגנון המשחק שלך היה שנוי במחלוקת לא פעם. דיברתי עם אביך והוא אמר שאתה עושה את זה כדי לא לפגוע בעצמך בגלל גופך הצנום. הוא טען שהנפילות נועדו כדי להגן על עצמך, מכיוון שכילד היית רזה מכולם והדרך הטובה ביותר להגן על עצמך היא ליפול בקלות".


ניימאר אישר את דברי אביו ואמר: "אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים. אם לא הייתי מתנהל ככה, הייתי פצוע עכשיו. אני צריך להגן על עצמי כי אף אחד לא מתכוון לעשות זאת בשבילי".




ניימאר ורונאלדו במפגש מרגש (צילום:  FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)


רונאלדו סיפק עצה לניימאר: "אסור לך להאשים את עצמך כשאתה נפצע, אסור לך לתת לאחרים להפעיל עלייך לחץ. כשאתה פצוע, תתרכז רק בהחלמה, הישאר קרוב לאלה שאתה אוהב וקח את הזמן שאתה צריך, אנשים רוצים לראות אותך בריא לחלוטין. הסביבה שלך חייבת להיות רגועה. אתה אחראי למה שאתה עושה על המגרש. בחוץ, השאר – זה לא חשוב. תן לאנשים לומר מה שהם רוצים ותספק להם הנאה על כר הדשא".



האם מדובר בהצגות של הכוכב או בהגנה עצמית? כנראה שהדעות ימשיכו להיות חלוקות. כזכור, ניימאר נפצע במשחקה האחרון של נבחרת ברזיל נגד נבחרת ניגריה וייעדר כחודש מהמגרשים. בשנתיים האחרונות, מאז הגיע לעיר האורות, החמיץ ניימאר לא פחות מ-48 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי