די מריה כבש צמד, שער ובישול לאמבפה ב-1:4 של פ.ס.ז'

אנחל די מריה
אנחל די מריה | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

הארגנטינאי פתח עם שני שערים מהירים (15, 21), הכוכב הצרפתי עלה מהספסל לקראת הסיום וכבש תוך שלוש דקות (88) ואז פרגן לאיקרדי (91) בדרך לעוד ניצחון גדול של קבוצת המיליארדים, הפעם על חשבון ניס

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות מאחורינו, והליגות באירופה חוזרות לפעילות מלאה. אלופת צרפת פריז סן ז'רמן פתחה היום (שישי) את המחזור ה-10 עם משחק חוץ נגד ניס, וניצחה אותה בקלות 1:4.

הקבוצה מדרום צרפת לא היוותה תחרות קשה לפס.ז', ששיחקה ללא ניימאר הפצוע אבל עם כוכב אחר בשם די מריה. רבע שעה מהפתיחה הארגנטינאי קיבל כדור נפלא מבן ארצו מאורו איקרדי ורץ את כל הדרך, קובע 0:1 קל. שש דקות חלפו ושוב די מריה קיבל כדור עומק ענק, הפעם מתומא מונייה, והפעם הוא הקפיץ מזווית קשה שער נדיר ביופיו כדי להכפיל ולהראות מי שולט על המגרש.

למחצית השנייה עלתה ניס אחרת, והיא התאמצה להראות שיש לה מה לתת גם נגד המוליכה המפחידה. בדקה ה-67 היא השיגה את השער המצמק, כשאיגנטיוס גנאגו הגיע מאחור לכדור שנהדך על ידי ההגנה הפריזאית ובעט חזק לרשת של קיילור נבאס.

אמבפה. שער ובישול ב-10 דקות על המגרש (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)
אמבפה. שער ובישול ב-10 דקות על המגרש (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)

בסופו של דבר זה לא עזר, כיוון שאחרי דקות ההברקה בתחילת המחצית השנייה המארחת נעלמה כמעט לחלוטין מהדקה ה-75 ואילך, והמשחק היה קרוב יותר ליתרון של שני שערים או יותר עבור פ.ס.ז' מאשר לשוויון. וזה אכן מה שקרה: אמבפה נכנס בדקה ה-83, ותוך שלוש דקות גם הביא את השער השלישי של קבוצתו, בסיום התקפה קבוצתית נהדרת, ובתוספת הזמן בישל נהדר לאיקרדי שגלגל פנימה מול השער הריק וקבע את תוצאת המשחק.

ספרד: גרנאדה במקום השני לאחר 0:1 על אוססונה
ניצחון ביתי שלישי ברציפות לחבורנה של דייגו מרטינס, בזכות שער של דומינגוס דוארטה בדקה ה-38.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי