ראיקוביץ' שמר שוב על רשת נקייה, ריימס שלישית אחרי 0:1 על מונפלייה

שחקני ריימס חוגגים
שחקני ריימס חוגגים | FRANCOIS NASCIMBENI/AFP via Getty Images

השוער הסרבי נעל את השער בפעם השביעית העונה, הכי הרבה ביבשת אירופה. נגיחה טובה של עבדאלחמיד הכריעה. ליל הפסידה 2:1 לטולוז ורשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. 0:0 לליון נגד דיז'ון

קבוצות: ליון דיז'ון
(גודל טקסט)
המחזור העשירי בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים, כאשר בראשון שבהם נפרדו ליון ודיז'ון בתיקו 0:0 חלש. לאחר מכן, חמישה משחקים המשיכו את יום המשחקים, כשבמוקד ריימס של פרדראג ראיקוביץ' גברה על מונפלייה וטיפסה למקום השלישי בטבלה.


ריימס – מונפלייה 0:1
אחרי הניצחון על ראן לפני היציאה לפגרה, פרדראג ראיקוביץ' וקבוצתו חיברו ניצחון שני ברציפות, כשהשוער שמר פעם נוספת על שער נקי, ומחזיק במאזן המרשים – השוער שספג הכי פחות העונה בליגה הצרפתית עם ארבעה שערי חובה בלבד. על כר הדשא, ריימס עלתה ליתרון כבר אחרי שתי דקות בלבד, כשיוניס עבדאלחמיד המרוקאי עלה גבוה לכדור גובה של מת'יו קפארו, ונגח כדור חמקמק שחדר לרשת של האורחת, והעניק לריימס שלוש נקודות חשובות ואת המקום השלישי בטבלה.


ראיקוביץ'. השוער שספג הכי פחות מאירופה (FRANCOIS NASCIMBENI/AFP/Getty Images)
ראיקוביץ'. השוער שספג הכי פחות מאירופה (FRANCOIS NASCIMBENI/AFP/Getty Images)




טולוז – ליל 1:2
כשהיא על סף העלייה למקום השלישי בטבלה , ליל של אנטואן קומבוארה רצתה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שסיימה בתיקו בשני המשחקים האחרונים שלה. המארחת, אשר שקועה במאבקי תחתית, נראה טוב יותר מול הקהל הביתי ובדקה ה-58 הצליחה לשבור את הקרח בהתמודדות, כאשר מתייה דוסבי הגביה כדור מצוין למרכז הרחבה ויאיא סאנוגו עלה גבוה ועם ראשו מצא את הרשת עבור טולוז. שמונה דקות לאחר מכן מקס גראדל הכפיל את היתרון של הסגולים מהנקודה הלבנה. בדקה ה-93 ז'וסה פונטה צימק ל-2:1, אך ליל לא הצליחה מעבר לזה.



ליון – דיז'ון 0:0
ליון פתחה את העונה עם שני ניצחונות מרשימים, אבל מאז היא לא מפסיקה להציג יכולת חלשה וזהו המשחק השמיני ברציפות שלה ללא ניצחון. מוסא דמבלה היה קרוב להבקיע שער מוקדם בדקה השישית, אבל השוער הדף לקרן. ליון הוסיפה ללחוץ ותקפה הרבה יותר, אך לא הייתה מדויקת ולא הצליחה להבקיע נגד היריבה החלשה שעדיין לא מצליחה לעלות מעל לקו האדום, למרות שלא הפסידה כבר ארבעה משחקים.




תוצאות נוספות:
אנז'ה – ברסט 1:0

מץ – נאנט 0:1

נים – אמיין 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי