"הניסיון שראיקוביץ' צבר במכבי ת"א תרם לכך שהוא הגיע בשל"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | FRANCOIS NASCIMBENI / Contributor

בסרביה ובצרפת מתמוגגים מהשוער, שאחראי לכך שריימס ספגה הכי מעט שערים בחמש הליגות הבכירות באירופה: "הוא בכושר הטוב בקריירה שלו"

(גודל טקסט)
בצרפת ובסרביה מתמוגגים מפתיחת העונה המופלאה של פרדראג ראיקוביץ', ששמר על שבע רשתות נקיות בעשרה מחזורים וספג רק ארבעה שערים – נתון שהפך את ריימס לקבוצה שחטפה הכי מעט גולים בחמש הליגות הבכירות באירופה.


"ראיקוביץ' נמצא בכושר הטוב בחייו ונכון לרגע זה מתברר שריימס הייתה הבחירה האידיאלית עבורו", נכתב בסרביה, שם הזכירו את הפרק הארוך שלו בישראל: "האוהדים והפרשנים תהו מדוע הוא נשאר כל כך הרבה זמן בקבוצה שמשחקת בליגה לא חזקה כמו ישראל, אבל ראיקו רשם ארבע עונות נהדרת במכבי תל אביב. הוא צבר ניסיון, התבשל ולקח צעד קדימה בדיוק ברגע הנכון עבור הקריירה שלו".


בסרביה ניתחו בקצרה את הבחירה בקבוצתו הנוכחית: "בהתחשב במצבה של מונאקו שניהלה משא ומתן לצירופו במהלך הקיץ, ההחלטה שהוא קיבל נראית מצוינת". ראיקוביץ' עצמו התייחס בראיון להבדלים בין הליגה הצרפתית לליגת העל: "חשבתי שייקח לי הרבה יותר זמן להסתגל, אך לשמחתי זה קרה מהר. השחקנים פה מהירים וטכניים יותר מאשר בישראל ויש הרבה מאוד בעיטות לעבר השער שלי".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי