"אמבפה אמר לי 'ריאל מדריד יחכו', ושנינו יודעים שזה יקרה"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

נשיא מונאקו ואדים ואסילייב חשף מה אמר לו הכוכב הצרפתי כשעבר לפריז סן ז'רמן במקום לבלאנקוס: "הוא אמר לי 'אני רוצה להפוך לשחקן גדול בצרפת'. פגשתי אותו השבוע והוא לא השתנה. הברנבאו עוד יריע לו"

(גודל טקסט)

אמבפה מככב במדי פריז סן ז'רמן, ועובר תקופה נהדרת עם שבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים, אבל שאלת עתידו וכמה זמן יישאר במדי האלופה הצרפתית היא אחת השאלות המסקרנות בתקשורת האירופית. לכוכב הצעיר חוזה עד 2022 בקבוצה, אבל ריאל מדריד ניסתה לצרף אותו בקיץ האחרון וצפויה לנסות פעם נוספת בקיץ הבא.

אמבפה, מצידו, יודע היטב כיצד הוא מתכנן את הקריירה שלו. הצרפתי עבר לפריז סן ז'רמן ממונאקו בקיץ 2017, וכעת מתברר כי הוא ידע כבר אז מה צפוי לו. נשיא מונאקו ואדים ואסילייב חשף היום (ראשון) מה אמר לו אמבפה במהלך המעבר לפריז.

"הוא אמר לי 'ואדים, עמוק בתוכי אני יודע שזה מוקדם מדי. שיחקתי רק שנה אחת במדינה שלי, אני לא רוצה לעזוב כל כך מהר. אני רוצה להפוך לשחקן גדול בצרפת. ריאל תחכה, ככה אני מרגיש'. נפגשתי איתו השבוע והוא לא השתנה. כשהוא לא משחק, הוא לא מרגיש בנוח – אפילו קצת חולה", סיפר ואסילייב, "הוא התבגר, צבר כוח והוקרה".

ואסילייב.
ואסילייב. "אמרתי לו 'הם יתחננו שתגיע'" (VALERY HACHE/AFP via Getty Images)

איש העסקים הרוסי סיפר שגם הוא ידע מה מצפה לאמבפה בעתיד: "אמרתי לו 'הם יתחננו שתגיע, כל הסנטיאגו ברנבאו יריע כשתגיע לשם. אתה לא צריך להסכים להם מיד', ושנינו ידענו שזה נכון". אמבפה יגיע לברנבאו בסוף נובמבר למפגש נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, כך שהוא יכול לשמוע את האצטדיון המדרידאי מריע לו הרבה לפני שיעבור לשחק שם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי