ניימאר יהיה כשיר לאחר פגרת הנבחרות, ישחק נגד ריאל

ניימאר חוגג
ניימאר חוגג | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

הברזילאי כבר חזר להתאמן בנפרד ויינצל את ההפוגה כדי לחזור למצב פיזי מקסימלי עד ה-26 בנובמבר. בקבוצה מחכים שיחזור לשתף פעולה עם אמבפה לראשונה מאז מרץ. מנגד, איקרדי נפצע. ומה חושבים בצרפת על הניצחון

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן ניצחה אתמול (רביעי) 0:1 את ברוז' ובטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר. יחד עם באיירן מינכן, אלופת צרפת היא היחידה ששמרה על מאזן מושלם בשלב הבתים. אלא שבניגוד למשחק בבלגיה, הפעם האלופה הייתה רחוקה מלהרשים. קיליאן אמבפה ספג ביקורות בתקשורת על הופעתו הצלה, בזמן שקיילור נבאס שהדף פנדל זכה למחמאות.  "אמנם פ.ס.ז' הבטיחה את מקומה בנוקאאוט אך זו הייתה הופעה איטית ומדאיגה. לשלבים הבאים זה לא יספיק. המשחק היחיד השלם שלה היה נגד ריאל מדריד", נכתב בצרפת.


מי ששוב לא שיחק, כמובן היה ניימאר הפצוע, אלא שחזרתו קרובה מתמיד. במועדון משפשפים את העיניים כדי להיזכר מתי בפעם האחרונה שיחקו יחד אמבפה וניימאר. זה לא קרה מאז מרץ האחרון, בגמר הגביע בו דווקא הפסידה הקבוצה של תומאס טוכל נגד ראן. מאז, תמיד אחד מהשניים היה פצוע. הברזילאי, שכבר חזר להתאמן בנפרד בימים האחרונים, ינצל את פגרת הנבחרות הקרובה כדי לחזור לכשירות מלאה, כפי שפרסם היום (חמישי) המודעון בדו"ח הפציעות. 



ניימאר, שנפצע בחודש שעבר, יהיה כשיר לקראת המשחק נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ב-26 בנובמבר, משחק כנראה חסר חשיבות מבחינת הטבלה אך בהחלט עם לא מעט יוקרה. כזכור, בעונת הבכורה של הברזילאי נכנעה פ.ס.ז' 3:1 מול ריאל בברנבאו כאשר הכוכב נעדר מהגומלין בגלל פציעה. ניימאר, שמתנדנד בין הרחקה לפציעה, לא שיחק בליגת האלופות כבר שנה – מאז ה-11 בדצמבר כשכבש ובישל בניצחון 1:4 על הכוכב האדום בלגרד ב"פראנס פוטבול" תהו את מי "יקריב" המאמן תומאס טוכל והאם שילובו של הברזילאי, שכמובן לא יוכל להיות שחקן ספסל, לא ייפגע במאזן שהמאמן מנסה להשיג.



ניימאר חוגג. ישחק בברנבאו (JEFF PACHOUD/AFP/Getty Images)


מנגד, מאורו איקרדי שכבש את שער הניצחון אתמול והמשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו (שמונה שערים בתשעה משחקים) – נפצע בכף רגלו השמאלית ויעבור בדיקות מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי