סוכנו של אדינסון קבאני: "יישאר בפ.ס.ז' עד תום העונה"

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

החלוץ שסבל מפציעות ונדחק לספסל לא יעזוב בינואר אך עתידו בספק. גוגלימון: "לא מודאגים, יכול לשחק בהרכב של כל קבוצה". דיווח: גלאקסי רוצה בו כיורשו של זלאטן. נבאס יחזור לשחק כבר נגד ליל, רגע לפני הברנבאו

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אדינסון קבאני לא רגיל להיות במצב הזה. החלוץ בן ה-32 כבש רק פעמיים עד היום, סבל מפציעות, הפך לשחקן משני בפריז סן ז'רמן לאור כושרו הנפלא של מאורו איקרדי ועתידו לוט בערפל. החלוץ מסיים את חוזהו בקיץ וכלל לא יודע האם ימשיך בעיר האורות. סוכנו של האורוגוואי, וולטר גוגלימון, התראיין ל-"CalcioNapoli" ושפך מעט אור על עתידו של החלוץ, לפחות לפרק הזמן הקרוב. קבאני ימשיך בוודאות עד לתום העונה אז יוכל לעזוב כשחקן חופשי, שכן טרם קיבל הצעה לחוזה חדש.


"הוא יישאר בינואר, יש עדיין דיונים על על חוזה חדש אבל שום דבר קונקרטי. אנחנו לא מודאגים מהארכת החוזה", אמר גוגלימון, שהתייחס גם לדיווח ב"סקיי ספורט" לפיו קבאני עשוי להחליף את זלאטן איברהימוביץ' בלוס אנג'לס גלאקסי ואמר: "יש לו עוד שלוש שנים לשחק ברמות הגבוהות ביותר, הוא יכול לשחק בכל קבוצה גדולה בעולם".


סוכנו של החלוץ הוסיף כי: "להישאר בפריז? זו אפשרות, זה תלוי בפרויקטשל המועדון ובמה שיציע לנו. יש קשרים אבל אני לא יכול להגיד כלום". החלוץ, כזכור, כבש 195 שערים ב-288 הופעות והוא מלך שערי המועדון בכל הזמנים.



קבאני. "יכול לשחק בהרכב של כל קבוצה בעולם" (FRANCK FIFE/AFP/Getty Images)


בינתיים, אלופת צרפת מנצלת את פגרת הנבחרות להחזרת שחקנים לכשירות מלאה. חוץ מניימאר, גם השוער קיילור נבאס קרוב לחזור למגרשים. השוער מקוסטה ריקה צפוי לשחק נגד ליל ביום שישי הקרוב. במועדון דיווחו כי נבאס קרוב לחזור לפעילות. השוער טרם ספג העונה בליגת האלופות ובסה"כ הוציא מהרשת חמישה שערים בלבד ב-12 הופעות. הוא כמובן רוצה לשחק נגד האקסית ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ב-26 בנובמבר, יום שלישי הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי