בצרפת פרגנו לניימאר ולאמבפה: "הוכיחו שהם יכולים לכבוש בכל רגע"

ניימאר, קיליאן אמבפה, אנחל די מריה
ניימאר, קיליאן אמבפה, אנחל די מריה | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

פ.ס.ז' השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, אבל המאמן תומאס טוכל היה לא מרוצה מהיכולת: "אני מרגיש שקשה לקבוצה כבר כמה משחקים, איבדנו יותר מדי כדורים". וגם: ההישג של החלוץ הצרפתי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן הגדילה אמש (רביעי) את הפער ממארסיי לחמש נקודות כאשר רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, עם 0:2 ביתי על נאנט. האלופה לא הרשימה יותר מדי והייתה זקוקה לארבע בעיטות בלבד כדי לגבור על יריבתה ואת שני השערים כבשו צמד הכוכבים של הקבוצה – קיליאן אמבפה וניימאר.

בצרפת פרגנו לשני שחקני ההתקפה: "תוך מספר דקות הצרפתי וחברו הברזילאי הזכירו לכולם שהם יכולים לכבוש בכל רגע, כאשר הם תחת לחץ. כדי להוכיח זאת בצורה הטובה ביותר, הם החלו לתקוף. הבליץ של שני השחקנים האלו, אומר הרבה על הפער ביניהם לשאר הקבוצה".

אגב אמבפה ממשיך את הכושר הנהדר שלו, החלוץ שנעדר במשך חודש כבש את שערו השישי העונה בהופעתו השישית וכעת הוא השחקן היחיד בחמש הליגות הראשונות. חוץ מליאו מסי שמחזיק בממוצע של מעל גול למשחק החל מהעונה שעברה.


ניימאר ואמבפה חוגגים (BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images)

המאמן תומאס טוכל הודה כי פריז סן ז'רמן לא שיחקה כפי שהיא רצתה נגד נאנט והוסיף: "אני משוכנע שהשחקנים רוצים, אבל זה קשה. אני מרגיש שקשה לקבוצה כבר כמה משחקים. איבדנו ארבעה כדורים לא מחויבים בדקות הראשונות. זה לא יכול לקרות אם אתה רוצה לשלוט במשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי