מארסיי סיימה רק ב-1:1 אצל מץ ואיבדה גובה בצמרת

בונה סאר
בונה סאר | JEAN-CHRISTOPHE VERHAEGEN/AFP via Getty Images

הקבוצה היחידה שמאיימת על האליפות של פריז סן ז'רמן לא הצליחה לנצח בקרב הקצוות, ולחאר שספגה מרגלי אנגט (40) הצליחה לחלץ נקודה בזכות שער של ראדוניץ' (71). הפער יכול לגדול לשבע

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים, שנפתחו עם מפגש קצוות מוקדם בין מץ למארסיי. בהמשך הערב סיימה מונאקו ב-0:0 חלש אצל אנז'ר, אמיין ודיז'ון נפרדו ב-1:1 ופרדראג ראיקוביץ' המשיך לשמור על שער נקי ב-0:1 של ריימס על טולוז.

מץ – מארסיי 1:1
הקבוצה מהמקום השני יצאה למשחק חוץ שהיה אמור להיות קל על הנייר, לאור רצף שבעת המחזורים ללא ניצחון של מץ, אבל לא הצליחה לכבשו בדקות הראשונות. חצי שעה מהפתיחה היא גם נאלצה לבצע חילוף, כשהשוער סטיב מנדנדה נפצע ויוהאן פלה נכנס במקומו. השוער המחליף עמד תשע דקות בלבד בין הקורות של מארסיי ומהארחת ניצלחה זאת, כשפביאן סנטונזה שולח כדור רוחב בדקה ה-40 ואופה אנגט שם את הרגל בזמן הנכון כדי לקבוע 0:1 מפתיע.

השער העיר את מץ, ובמחצית השנייה היא היתה קרובה יותר להכפיל את היתרון מאשר לספוג שוויון. בדקה ה-53 היא גם קיבלה פנדל, אבל הפעם פלה זניק נכון ועצר את הבעיטה של חביבו מוחמדו דיאלו. מארסיי חיפשה את שער השוויון ובדקה ה-71 השיגה אותו, עם כדור נפלא של ואלר ז'רמן לכיוונו של נמניה ראדוניץ' שהמשיך פנימה בנגיעה.

מארסיי עדיין במקום השני, אבל היא היתה יכולה להתקרב עוד יותר לפ.ס.ז' שתוכל מחר להגדיל את הפער לשבע נקודות ועוד יהיה לה משחק חסר. מץ, לעומת זאת, עלתה בעקבות הנקודה אל מעל לקו האדום, אבל לכל יריבותיה בתחתית יש משחקים חסרים.

תוצאות נוספות
אמיין – דיז'ון 1:1

אנז'ר – מונאקו 0:0

ברסט – ניס 0:0

נים – נאנט 1:0

טולוז – ריימס 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי