טוכל: "ניימאר דוחף את אמבפה והוא דוחף אותו בחזרה"

קיליאן אמבפה, ניימאר
קיליאן אמבפה, ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

פריז סן ז'רמן יצאה לפגרת החורף עם 1:4 קליל על אמיין, המאמן החמיא לשיתוף הפעולה בין שני החלוצים וסיפר מדוע חזר בו ועלה עם "ארבעת המופלאים": "הביטחון גדל ואנחנו זקוקים לכך כדי לזכות בתארים"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

הליגה הצרפתית יצאה אמש (שבת) לפגרת חורף בת שלושה שבועות, לא לפני שפריז סן ז'רמן אירחה את אמיין החלשה והביסה אותה 1:4, במשחק נוסף בו כל שלישיית ההתקפה חגגה. מאורו איקרדי שוב כבש מקרוב והמשיך את יכולתו הטובה, גם קיליאן אמבפה וניימאר הצטרפו לחגיגה הפער בפסגה עומד על שבע נקודות יתרון, כשלאלופה עוד משחק חסר לעומת מארסיי השנייה.

"קיליאן אמבפה על תקן סנטה קלאוס", נכתב הבוקר ב"לאקיפ" לאור העובדה שאמבפה לא רק חגג, אלא גם העניק. הכוכב הצעיר חגג שלשום את יום הולדתו ה-21 ולכבוד האירוע הוא צבע את שערו, כפי שעשה גם בשנה האחרונה, וכמו בשנתיים האחרונות גם כבש לכבוד ציון שנותיו. ב-2017 הוא עשה זאת נגד קון, בשנה שעברה נגד נאנט ואתמול הוא חגג עם צמד שלא הותיר את יושבי האצטדיון אדישים ואחד מהם אף פרץ לכר הדשא כדי לחבק את כוכב המשחק ועזב את כר הדשא לאחר מחווה מאמבפה, שחתם על חולצתו.

שיתוף הפעולה בין אמבפה לניימאר מרקיע שחקים במשחקים האחרונים. ליתר בדיוק, בשבעת המשחקים האחרונים כבש אמבפה תשעה שערים ובישל שלושה וניימאר בחמישה משחקים בלבד כבש חמישה ובישל שישה – סיום מדהים של השניים ב-2019. גם מאורו איקרדי כאמור נמצא בכושר נפלא ולא במקרה שכל תשעת שעריו בליגה הצרפתית הובקעו מתוך רחבת ה-16, שישה מהם מתוך רחבת החמש.


ניימאר ואמבפה (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

המאמן תומאס טוכל סיפר על שיתוף הפעולה בין ניימאר לאמבפה: "הם מאוד מסוכנים ביחד, הם משלימים אחד את השני על המגרש וככה אנחנו רוצים לשחק. תראו את המאמץ של ניימאר השקיע, הוא עשה הגנה, רץ לשטחים, רץ המון אחרי הכדור. הוא במקום טוב ודוחף את אמבפה וקיליאן דוחף את ניימאר בחזרה. אנחנו חייבים להמשיך לשחק ככה. הוכחנו בחצי העונה הראשונה שאנחנו יודעים לתקוף ולהגן וזה מה שהכי חשוב למאמן, קשה להבקיע נגדנו ואנחנו עדיין מסוגלים להבקיע מספר שערים במשחק. הביטחון גדל ממשחק למשחק ואנחנו זקוקים לכך כדי לזכות בתארים".

לפני מספר שבועות טען טוכל שבלתי אפשרי לשחק עם שלושת החלוצים ולצדם גם עם אנחל די מריה, אבל אתמול "ארבעת המופלאים" הציגו משחק נפלא והמאמן נשאל על כך: "היו לנו אז מספר פצועים כמו פבלו (סראביה) ואדי (אדינסון קבאני), יש לי המון שחקני התקפה והייתי צריך לשחק עם זה ולנצח מה הכי טוב לקבוצה. ב-4-4-2 יש יותר משימות הגנתיות והמשחק אינטנסיבי יותר מאשר ב-4-3-3, אבל השחקנים נראים נהדר בשבועות האחרונים והחלטנו לתת להם לשחק ביחד והם הוכיחו שהם משחקים מצוין. אנחנו עדיין חזקים גם ב-4-3-3".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי