אמבפה: "מחמיא לי שמסי שם לב אלי, כשהגעתי ניימאר היה הכוכב"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | BULENT KILIC/AFP via Getty Images

החלוץ הצרפתי התראיין ל'פראנס פוטבול': "אחרי שזכיתי במונדיאל החלו שמועות שאני וניימאר לא מסתדרים". על הארגנטינאי: "הייתי קרוב לזכות בנעל הזהב, אבל בכל פעם שכבשתי שלושה גולים הוא הבקיע ארבעה"

(גודל טקסט)

שלושה לאחר שמלאו לו 21, קיליאן אמבפה נבחר לשחקן השנה בצרפת בשנת 2019, בעיקר בזכות עונה נהדרת בפריז סן ז'רמן, בה סיים כמלך שערי הליגה עם 33 גולים. היום (שני) התראיין הכוכב הצרפתי ב'פראנס פוטבול' וסיפק כמה ציטוטים מעניינים במיוחד.

"אנשים חושבים שהשתנתי, אבל זה שקר. אני משחק כדי להיות שחקן מכריע וחשוב עבור הקבוצה שלי. פעם אני הייתי מוסר את הכדור כדי שהקבוצה שלי תבקיע, הפעם אני זה שמקבל את המסירות כדי לסיים מהלכים".

על האפשרות לשחק באולימפיאדה: "ברור שאני רוצה ללכת למשחקים האולימפיים, אבל זה לעולם לא יהיה על חשבון על היורו. אני אדבר על זה בקרוב עם המנהל הספורטיבי".

על ניימאר: "כשהגעתי לפריז סן ז'רמן לא היה ויכוח. ניימאר הוא הכוכב של הקבוצה. ואז זכיתי במונדיאל והחלו שמועות שאנחנו מסתדרים לא טוב. אמרתי לו תמיד שאני תמיד כאן כדי לעזור לו בקבוצה".

על ליאו מסי: "מחמיא לי ששחקן כמו מסי שם לב אלי, הבנתי שאני יכול להילחם על נעל הזהב עד הסוף. היו ימים שאני כבשתי שלושה שערים ואז מסי כבש ארבעה. אני זוכר שדיברתי עם עוסמאן דמבלה ואמרתי לו: 'זה לא אפשרי, האם הוא עושה לי את זה בכוונה'?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי