אמבפה: "הארכת חוזה בפ.ס.ז'? זה לא הזמן לעורר גלים"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | BERTRAND GUAY/AFP via Getty Images

לאחר ה-1:6 על סנט אטיין, החלוץ שמחוזר על ידי ריאל מדריד סירב לדבר על עתידו בבירת צרפת ואמר לעיתונאים: "זה לא הזמן לדבר על זה, אלא לשחק כדורגל. הכוונה שלי היא להתרכז בעונה, יש לנו סיכוי לזכות בתארים"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן מחצה אתמול (רביעי) 1:6 את סנט אטיין ברבע גמר גביע הליגה הצרפתי, במשחק בו קיליאן אמבפה כבש שער אחד ובישל שניים נוספים למאורו איקרדי. החלוץ בן ה-21 התייצב מול המיקרופונים לאחר הניצחון, אך התחמק מהשאלות בנוגע לעתידו בבירת צרפת, על רקע חרושת השמועות בנוגע למעבר אפשרי שלו לריאל מדריד בתום העונה הנוכחית.

אמבפה, שחתום במועדון הפריזאי עד יוני 2022, נשאל האם בכוונתו להאריך את החוזה והשיב: "הכוונה שלי היא פשוט לשחק כדורגל ולהתרכז בעונה. המועדון נמצא בסיטואציה יציבה ורגועה. זה לא הזמן לדבר על זה, זה הזמן לשחק כדורגל. אנחנו בינואר, מתחילים את הישורת האחרונה של העונה בה יש לנו סיכוי לזכות בתארים וזה לא הזמן לעורר גלים. כולנו צועדים באותו כיוון, כך שדיבורים על דברים שמחוץ למגרש לא יהיו ריאליים ולא יעשו טוב".

שווי השוק של הצרפתי מוערך בכ-226 מיליון פאונד, כך שריאל מדריד או כל קבוצה אחרת שתרצה לצרף אותו, תצטרך לשלם סכום שישבור את שיא ההעברות בכל הזמנים. אבל אם תשאלו את החלוץ, הוא לא מתעסק במספרים ובטח שלא מסתנוור מתג המחיר שהוצב עליו: "אני כדורגלן, לא רואה חשבון. אני משחק, עושה את העבודה שלי ומנסה לעזור לקבוצה. אם אני השחקן הכי יקר בעולם, הכל בסדר", אמר אמבפה והוסיף לגבי עתידו: "נשב לדבר על זה בסוף העונה, אבל אני אשמח להישאר כאן".


"אני כדורגלן, לא רואה חשבון". אמבפה (MARTIN BUREAU/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי