בשיניים: סטרוטמן העניק 0:1 למארסיי על ראן

ג'ורדן אמאבי נאבק עם ראפיניה
ג'ורדן אמאבי נאבק עם ראפיניה | JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images

המפגש המסקרן בין הקבוצות מהמקום השני והשלישי בליגה הצרפתית הסתיים באופן דרמטי עם שער יקר של ההולנדי בדקה ה-84. הפער מפ.ס.ז' עומד על 4 נקודות, האלופה תפגוש את מונאקו בראשון

קבוצות: מארסיי ראן
(גודל טקסט)

המחזור ה-20 של הליגה הצרפתית יצא הערב (שישי) לדרך עם קרב מסקרן במיוחד בין ראן מהמקום השלישי בטבלה, שאירחה את מארסיי מהמקום השני. ההתמודדות לא הייתה רחוקה מלהסתיים בתיקו מאופס, אך סיפקה לנו סיום דרמטי שהעניק לאורחת 0:1 יקר.

המשחק היה שוויוני מאוד כמעט ברוב הדקות כשמארסיי הייתה טיפה יותר מסוכנת. בלם הקבוצה, אלברו, היה קרוב להעניק יתרון לתכולים, אך פגש בדקה ה-27 את הקורה. שוערה של ראן, אדוארד מנדי, סיפק הצלה נהדרת לבעיטה של דימיטרי פאייט בדקה ה-69 אך לא הצליח בסופו של דבר לשמור על שער נקי.

אותו פאייט בעט כדור חופשי בדקה ה-84, פגע בקורה ואל הריבאונד הסתער קווין סטרוטמן שדחק מקרוב את השער הדרמטי והכה חשוב של חניכיו של אנדרה וילאש בואש. עבור הקשר ההולנדי היה זה שער ליגה שני העונה, אך כל כך מתוק. לקראת הסיום החלה ראן ללחוץ וללחוץ על מנת להשיג את השוויון, אך לצערה לא הצליחה לעשות זאת.


קווין סטרוטמן כובש (JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP via Getty Images)

מארסיי, שהתקשה מאוד מול טרליסאק מהליגה הרביעית בגביע ביום ראשון וגברה עליה רק בפנדלים, לא הציגה יכולת יותר מדי משכנעת בהתמודדות, אך בכל זאת הייתה עדיפה ואפשר להגיד שניצחה בצדק, ושימו לב לנתון הבאה: זה היה משחקה התשיעי ברציפות ללא הפסד בליגה, כאשר היא ניצחה בלא פחות משמונה משחקים בפרק הזמן הזה. היא נותרה כמובן במקום השני וצימקה את הפער לשתי נקודות מהמוליכה, פאריס סן ז'רמן.

ראן, מנגד, הגיעה למשחק אחרי שהתקשתה גם היא במשחק הגביע האחרון ונזקקה אף היא לפנדלים בסיום 0:0 מול אמיין מתחתית הליגה. הקבוצה נעצרה היום אחרי חמישה ניצחונות רצופים בליגה, אך היא נותרה במקום השלישי, במרחק עצום של 12 נקודות מפ.ס.ז'. אגב, האלופה מובילה את הליגה בבטחה וזאת אפילו עם שני משחקים חסרים. ביום ראשון היא תארח את מונאקו לקרב גדול וביום רביעי תפגוש שוב את הקבוצה מהנסיכות, הפעם בחוץ, זאת למשחק השלמה מהמחזור ה-15 שבוטל בעקבות תנאי מזג אוויר סוערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי