צפו: מארסיי בשמינית גמר הגביע הצרפתי לאחר 0:3 על גראנוויל

שחקני מארסיי חוגגים
שחקני מארסיי חוגגים | DAMIEN MEYER/AFP via Getty Images

77 דקות לקח לקבוצה של אנדרה וילאש בואש לשבור את השוויון מול היריבה מהליגה הרביעית, אלברו, ראדוניץ' ופאייט כבשו את השערים שהעלו אותה לשלב הבא. בספרד, חטאפה הביסה את לגאנס

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

אחרי שפאו מהליגה השלישית הדהימה אתמול (חמישי) את בורדו והדיחה אותה מהגביע הצרפתי, המשחק השני בשלב 32 האחרונות התקיים היום ובו מארסיי הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר לאחר ניצחון 0:2 על גראנוויל.

קבוצתו של אנדרה וילאש בואש התקשתה לשבור את השוויון במשך לא פחות מ-77 דקות נגד היריבה מהליגה הרביעית, עד שאלברו פרץ את הסכר עם השער הראשון. נמניה ראדוניץ' הכפיל בדקה ה-84 ודימיטרי פאייט סגר עניין בתוספת הזמן.

משחקי המפעל יימשכו מחר ובמפגש המעניין ביותר יתמודדו נאנט וליון על טהרת הליגה הבכירה (שידור ישיר בספורט2 החל מ-21:50). ביום ראשון, פריז סן ז'רמן תנסה לעבור שלב נוסף בדרך להחזרת הגביע לארונה, כשתתארח אצל לוריין, מוליכת ליגת המשנה (21:50 בספורט3).

לגאנס – חטאפה 3:0
בליגה הספרדית יצא לדרך המחזור ה-20 ובו הקבוצה מפרברי מדריד הביסה ללא קושי את היריבה מהתחתית. חטאפה עקפה זמנית את ריאל סוסיאדד ועלתה למקום החמישי בטבלה, בעוד לגאנס נותרה לפני אחרונה. ליאנדרו קאבררה כבש את הראשון של האורחת בדקה ה-12, אלאן ניום הכפיל תוך תשע דקות וחיימה מאטה הוסיף את השלישי בדקה ה-33.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי