צפו בתקציר: פ.ס.ז' ניצחה 0:1 את לוריין, גם ראן בשמינית הגמר

לייבין קורזאווה
לייבין קורזאווה | SALOM-GOMIS / AFP

שער מאוחר של פאבלו סראביה מנע מבוכה נגד הקבוצה מליגת המשנה. מחזיקת הגביע המשיכה במסע על ההגנה על התואר עם 0:2 על קונסולה מהליגה השלישית. דיז'ון השיגה 0:5 על נים, גם מופנלייה ניצחה 0:5 את קון

(גודל טקסט)

שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי נמשך גם הערב (ראשון) ניצחונה 0:1 של פריז סן ז'רמן בלוריין. קודם לכן מחיזקת הגביע ראן עלתה לשלב הבא עם 0:2 קליל על קונסולה מהליגה השלישית, מונפלייה הביסה 0:5 את קון כאשר דיז'ון חלפה על פני נים עם תוצאה זהה. אנז'ה ניצחה 1:4 את רואן.

לוריין – פריז סן ז'רמן 1:0
האלופה הגיעה ללוריין עם הרכב משני כאשר שני כוכביה קיליאן אמבפה וניימאר לא שותפו התקשתה מאוד מול הקבוצה מליגת המשנה. האלופה התקשתה למצוא את הרשת והמשחק כמעט נגמר להארכה, אך פאבלו סראביה כבש שער מאוחר בנגיחה בדקה ה-80 לאחר בישול של טיאגו סילבה והעלה את קבוצתו לשלב הבא.

קונסולה מארסיי – ראן 2:0
מחזיקת הגביע עשתה את המוטל עליה עם ניצחון חלק במארסיי על הקבוצה מהליגה השלישית. המארי טראורה כבש שער מרהיב בדקה ה-23 וראפיניה קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

מונפלייה – קון 0:5
מונפלייה עלתה לשלב הבא בסטייל עם 0:5 חלק על הקבוצה מליגת המשנה. טג'י סבנייה העלה את המארחת על לוח התוצאות בדקה ה-24, גאטן לבורדה (37) ואנדי דלור (40) הורידו את מונפלייה ליתרון 0:3 במחצית. במחצית השנייה גם פלורנט מולה הצטרף לחגיגה עם גול בדקה ה-59 וכעבור חמש דקות דלור קבע את תוצאת המשחק עם צמד.

תוצאות נוספות
דיז'ון – נים 0:5
אנז'ה – רואן 1:4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי