צפו: מונאקו עלתה לשמינית גמר הגביע עם 1:3 על סן פריב

קייטה באלדה
קייטה באלדה | GUILLAUME SOUVANT/AFP via Getty Images

קייטה באלדה כבש פעמיים לזכות הקבוצה מהנסיכות ו-וויסאם בן יידר הוסיף את השלישי, קארניי אנטואן רק צימק. האדומים-לבנים יפגשו את סנט אטיין בשלב הבא. באיטליה, אטאלנטה הובכה על ידי ספאל מהתחתית

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

המשחק האחרון בשלב 32 האחרונות של הגביע הצרפתי נערך הערב (שני) ובו הבטיחה מונאקו את מקומה בשמינית הגמר, לאחר שניצחה 1:3 את סן פריב מהליגה הרביעית. קבוצתו של רוברט מורנו תפגוש בעוד תשעה ימים את סנט אטיין בשלב הבא של המפעל בו לא זכתה מאז 1991.

קייטה באלדה, שהבקיע צמד נגד ריימס בשלב הקודם, עשה זאת גם הפעם עם שערים בדקות 11 ו-28 שהעלו את החבורה מהנסיכות ליתרון כפול. וויסאם בן יידר, שבישל את השער השני של הסנגלי, הוסיף את השלישי בדקה ה-36. סן פריב הצנועה מצאה את הרשת כשקארניי אנטואן כבש בדקה ה-82 וצימק את התוצאה.

במקביל, באיטליה נערך הערב המשחק שנעל את המחזור ה-20 ובו אטאלנטה פספסה הזדמנות גדולה לעלות למקום הרביעי בטבלת הסריה A, כששמטה יתרון נגד ספאל מהתחתית ונוצחה 2:1. יוסיפ איליצ'יץ' הסלובני הרשית לטובת הקבוצה מברגאמו (16), אבל אנדראה פטאניה (54) ומתיאה ואלוטי (60) ביצעו את המהפך שהעניק לאורחת שלוש נקודות יקרות אשר הוציאו אותה מהמקום האחרון בטבלה, אך לא הצליחו להעלות אותה מעל הקו האדום, בגלל שלצ'ה המדורגת מעליה סחטה שלשום נקודה מאינטר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי