פריז סן ז'רמן גברה 1:2 על נאנט, ליל הכניעה את ראן

אדינסון קבאני, מאורו איקרדי
אדינסון קבאני, מאורו איקרדי | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

האלופה והמוליכה הגדילה את הפער בפסגה ל-15 נקודות הודות לשערים של איקרדי וקהרר, גם אמבפה פתח ב-11 של טוכל וסימון רק צימק. לואיק רמי העניק נקודות יקרות בקרב הצמרת, 0:1 למונאקו על אנז'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית נפתח לו הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. במרכזי שבהם, האלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן, עם קיליאן אמבפה בהרכב, שבה מנאנט עם 1:2 ושלוש נקודות בדרך לאליפות כשהפער שלה בפסגה צמח ל-15 נקודות. עוד לפני כן, המדורגות במקומות 3 ו-4, ליל וראן, נפגשו בצפון צרפת ו"הדנים הענקיים" צימקו את הפער מהאדומים לשלוש נקודות עם ניצחון יקר. במקביל, מונאקו גברה על אנז'ה ועלתה זמנית למקום התשיעי.

נאנט – פריז סן ז'רמן 2:1
בצל הסערה לכאורה בין קיליאן אמבפה למאמן תומאס טוכל, האלופה והמוליכה פריז סן ז'רמן ממשיכה לרוץ והיא כבר ביתרון 15 נקודות בפסגה על פני מארסיי שטרם שיחקה המחזור. הקבוצה מעיר האורות התארחה אצל נאנט המדורגת במקום העשירי וגם ללא ניימאר, שכרגיל בשבוע היום הולדת בעיקר מבלה מחוץ למגרש, נהנתה משערים של מאורו איקרדי (29) וטילו קהרר (57), לשניהם בישל אנחל די מריה. המארחת רק צימקה בדקה ה-68 משער של מוזס סימון הניגרי.

ליל – ראן 0:1
לואיק רמי הוותיק העניק לקבוצה המארחת את שלוש הנקודות, כשכבש את שער הניצחון כבר בדקה הרביעית. ליל חיברה ניצחון שני ברציפות ונותרה במקום הרביעי, אך התקרבה למפסידה שמדורגת מעליה ונוצחה לראשונה מזה שלושה מחזורים.

מונאקו – אנז'ה 0:1
סטבן יובטיץ', שחזר בדצמבר האחרון מפציעה אשר השביתה אותו לשמונה חודשים, הבקיע את שער הליגה השני שלו העונה בדקה ה-18 ועזר לקבוצה מהנסיכות לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולנצח לראשונה אחרי ארבעה מחזורים עקרים. המפסידה ירדה למקום ה-13, אחרי הפסדה השני ברציפות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי