0:1 למארסיי על טולוז, שער מדהים לפאייט. מהפך דרמטי למונאקו

דימיטרי פאייט
דימיטרי פאייט | GERARD JULIEN / AFP

הקבוצה מהמקום השני בליגה הצרפתית צמצמה את הפער מפ.ס.ז' המוליכה לתשע נקודות בזכות ביצוע מדהים של הפנומן מול נועלת הטבלה המרוסקת. הקבוצה מהנסיכות רשמה 1:2 על אמיין בתוספת הזמן. תיקו לבאטוקיו

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 של הליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת) עם שישה משחקים, כאשר במוקד מארסיי, שגברה על טולוז וצימקה את הפער מהמוליכה פאריס סן ז'רמן. בנוסף, מונאקו רשמה ניצחון דרמטי בתוספת הזמן על אמיין, ברסט של כריסטיאן באטוקיו סיימה בתיקו מאופס מול ראן ונים הדהימה את ניס. כמו כן, בורדו גברה על צץ ודיז'ון סיימה ב-3:3 משוגע עם נאנט.

מארסיי – טולוז 0:1
המארחת מהמקום השני רשמה ניצחון שני ברציפות ומשחק 13 ברצף ללא הפסד בליגה. בכך, היא צמצמה את הפער מהמוליכה והאלופה פאריס סן ז'רמן לתשע נקודות, על אף שלקבוצת הפאר מהבירה משחק חסר. מנגד, האורחת שקועה עמוק במקום האחרון ויהיה לה קשה מאוד לצאת ממנו, שכן ערב המחזור היא רחוקה 11 נקודות מדיז'ון, אשר נמצאת מעל הקו האדום.

כובש השער היחיד במשחק היה, איך לא, דימטרי פאייט. הכוכב של מארסיי עשה זאת שוב כמו שהוא יודע לעשות הכי טוב – עם גול פשוט אדיר ממרחק אל בין החיבורים. הקשר בן ה-32, שרק לפני שלושה ימים כבש שער נפלא נוסף, הניף את הרגל אחרי מסירה של בונה סאר, הימם את שוער טולוז והנחיל לה הפסד 13 ב-14 המשחקים האחרונים.

אמיין – מונאקו 2:1
הקבוצה מהנסיכות כמעט הפסידה, אך לקראת הסיום ביצעה מהפך מדהים, השיגה שלוש נקודות וחיברה ניצחון שני ברציפות. מרכז הטבלה בליגה הצרפתית צפוף מאוד ושלוש הנקודות העלו אותה עד למקום החמישי, כשהיא רחוקה חמש נקודות מהטופ ארבע. מנגד, המארחת מהמקום ה-19 כבר הובילה עד הדקה ה-85 וחשבה שהיא בדרך לניצחון ענק, אך בסופו של דבר בעטה בדלי ורשמה משחק 12 ברציפות ללא ניצחון. 

אמיין עלתה ליתרון בדקה התשיעית, כאשר סהרו גירסי קיבל כדור על סף רחבת מונאקו ובבעיטה נהדרת קבע 0:1 מהיר. וויסאם בן יידר סיפק בדקה ה-85 סיומת פשוט אדירה מתוך הרחבה בשער של נחישות וקבע 1:1 דרמטי, אך הדרמה האמיתית הגיעה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. ססק פברגאס הגביה כדור קרן, איסלאם סלימאני התרומם, נגח לרשת ופתח חגיגות של חבריו לקבוצה, שסוף סוף יכולים קצת לחייך, בטח אחרי ניצחון כל כך מתוק.

ראן – ברסט 0:0
אחרי שנכנעה במחזור הקודם לליל, המארחת מהמקום השלישי לא הצליחה לגבור על הקבוצה מהמקום ה-13, בה משחק כריסטיאן באטוקיו, אקס מכבי תל אביב. עבור היה זה תיקו שני ברציפות והיא הצליחה לשמור על השער שלה למרות יתרון של ראן במשחק, אך משחק הגנה מוצלח של האורחת הביא את הקבוצות להיפרדות בחלוקת נקודות וללא שערים.

תוצאות נוספות
דיז'ון – נאנט 3:3
מץ – בורדו 2:1
ניס – נים 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי