צפו: פ.ס.ז' בחצי גמר הגביע אחרי 1:6, ליון גברה על מארסיי

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | EFF PACHOUD/AFP via Getty Images

האלופה לא התקשתה מול דיז'ון. אמבפה, שלהט, כבש ורשם החמצת ענק, לאוטואה (עצמי), סילבה, סראביה (צמד) וקוליבאלי (עצמי) הוסיפו. גם הקבוצה של רודי גארסיה עלתה עם 0:1, אאואר הכריע

(גודל טקסט)

אחרי שראן העפילה אתמול (שלישי) לחצי גמר הגביע הצרפתי עם 0:3 חלק על בלפור, משחקי רבע הגמר נמשכו גם הערב. במוקד, פאריס סן ז'רמן שהביסה 1:6 את דיז'ון ועלתה גם היא לארבע האחרונות. גם ליון העפילה אחרי שגברה 0:1 על היריבה המרה מארסיי. מחר אפינל תנסה להמשיך את מסע הסינדרלה שלה ולהפתיע את סנט אטיין.

דיז'ון – פאריס סן ז'רמן 6:1
אלופת צרפת לא התקשתה מול הקבוצה אשר מדורגת במקום ה-17 בליגה הצרפתית, וכבר אחרי דקה עלתה ליתרון בזכות שער עצמי אומלל של ווסלי לאוטואה. המארחת דווקא הצליחה לחזור למשחק בדקה ה-13 כשהשוותה בסיום מתפרצת נהדרת שהוביל את מוניר שוייאר, שדהר ממחצית המגרש, לקח בעיטה מ-18 מטרים וכבש.

רגע לפני הירידה למחצית, בדקה ה-44, קיליאן אמבפה הוביל מתפרצת משלו וסיפק סיומת נהדרת שקבעה 1:2 לפ.ס.ז'. בחצי השני המשחק כבר הפך הרבה יותר קל עבור האורחים, כאשר בדקה ה-50 טיאגו סילבה נגח פנימה מכדור קרן. שש דקות לאחר מכן אמבפה בעט לעבר שערה של דיז'ון, הכדור נהדף ופבלו סראביה המשיך את הריבאונד לרשת.


קיליאן אמבפה חוגג (JEFF PACHOUD/AFP via Getty Images)

בדקה ה-80 אמבפה רשם החמצה ענקית ולא אופיינית מול שער ריק, ובדקה ה-86 הגבהה שלו פגשה את רגל של סנו קוליבאלי, שכבש שער עצמי נוסף לרשת דיז'ון. הכוכב המשיך ללהוט וסיפק בישול נהדר לסראביה בדקה ה-90+1, והספרדי חתם את תוצאת המשחק.

ליון – מארסיי 0:1
בקרב הענק מי שעלתה בסופו של דבר לחצי היא המארחת, שרושמת עונה מאכזבת בליגה ונמצאת רק במקום התשיעי, והיא גברה על אחת היריבות הכי גדולות שלה, שנמצאת במקום השני בליגה. יצוין כי המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אך ליון הייתה בולטת יותר ועלתה בצדק.

בדקה ה-70 המארחת קיבלה פנדל אחרי נגיעת יד של הירוקי סאקאי ברחבה, אך מוסא דמבלה בעט רע מאוד ונעצר אצל יוהאן פלה בן ה-37. אך בכל זאת ליון הצליחה להשיג הכרעה דרמטית, כאשר הוסם אאואר הנהדר קיבל כדור עומק פנטסטי מברטרנד טראורה, פהציץ מתוך הרחבה לרשת והעלה את קבוצתו לארבע האחרונות של המפעל, אולי בדרך להמתיק במעט את העונה הזו.



הוסם אאואר חוגג (ROMAIN LAFABREGUE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי