דיווח: פריז סן ז'רמן רוקמת הצעת ענק במטרה להשאיר את אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | GEOFFROY VAN DER HASSELT/AFP via Getty Images

ב"אס" נכתב שאלופת צרפת נחושה למנוע מהחלוץ לעזוב לריאל מדריד ומוכנה להשוות את שכרו לאלה של מסי ורונאלדו: 50 מיליון יורו לעונה. במקביל, הפריזאים חוששים מהשתתפות שלו בטוקיו 2020

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן מוכנה לעשות הכל על מנת להשאיר אצלה את קיליאן אמבפה. החלוץ בן ה-21 חתום בבירת צרפת עד קיץ 2022 וזה לא סוד שריאל מדריד מתכננת ללכת עליו בכל הכוח שנה לפני כן, לקראת העונה האחרונה בחוזה שלו. אולם לפי הדיווח שפורסם הבוקר (חמישי) ב"אס", על מנת לשכנע את אמבפה להאריך חוזה, הפריזאים רוקמים הצעה שתזכה את ילד הפלא בכ-50 מיליון יורו לעונה, שכר דומה לאלו של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו.

בעיתון הספרדי ציטטו גורם המקורב למועדון מבירת צרפת כאומר ש"לריאל מדריד לא יהיה כל כך פשוט להוציא את אמבפה מפ.ס.ז'. היא לא רוצה לשחרר אותו לפני המונדיאל בקטאר". שכרו הנוכחי של החלוץ עומד על 15 מיליון יורו לעונה "בלבד", זאת אחרי שקיבל שדרוג לעומת ה-12 מיליון עליהם סיכם כשעבר לפריז בקיץ 2017.

בינתיים, בפ.ס.ז' מודאגים מהסיכוי שאמבפה יצטרף לנבחרת צרפת במשחקים האולימפיים בטוקיו. לקראת קיץ שבו החלוץ צפוי להשתתף גם ביורו, במועדון חוששים מהסיכוי שייפצע או לחילופין יחזור מותש לקראת העונה הבאה, זאת בנוסף לכך שניימאר כנראה ישחק עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה שיתקיים במהלך הפגרה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי