יש נציג מריאל: ניימאר בחר את חמשת השחקנים הטובים בעולם כיום

ניימאר
ניימאר | SASCHA SCHURMANN/AFP via Getty Images

ליאו מסי, לואיס סוארס וקיליאן אמבפה נכנסו באופן די צפוי לרשימה של הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן, שהפתיע עם שתי בחירות מעניינות ועל הדרך חשף עם איזה שחקן הוא היה רוצה לשתף פעולה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

לפי ניימאר, כריסטיאנו רונאלדו הוא לא אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם כיום. יומיים לאחר שפריז סן ז'רמן הפסידה 2:1 בחוץ מול בורוסיה דורטמונד במשחק הראשון מבין שניים במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, הברזילאי העניק היום (חמישי) ראיון לחברת רד בול והכריז מי בעיניו הם חמשת השחקנים הטובים ביותר בכדורגל העולמי נכון לרגע זה. 

באופן לא מפתיע, הברזילאי, שלא הכניס לרשימה את עצמו, בחר את ליאו מסי ולואיס סוארס, חבריו לשעבר מברצלונה. ניימאר הכליל בחמישייה גם את חברו הטוב להתקפת פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. שתי הבחירות האחרונות של הכוכב עשויות לעורר לא מעט ויכוחים: פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ואדן הזאר מריאל מדריד.

כשנשאל עם איזה שחקן הוא היה רוצה לשחק, ניימאר השיב: "יש הרבה וכמובן שרומאריו הוא אחד מהם. גם רונאלדו הברזילאי, למרות שכבר שיתפנו פעולה על אותו מגרש במשחק הפרידה שלו. הייתי שמח לשחק גם לצד זינדין זידאן וזלאטן איברהימוביץ'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי