פרשה חדשה: "מריו באלוטלי אנס אותי כשהייתי בת 16"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Gettyimages

חקירה נפתחה נגד החלוץ בעקבות אירוע שקרה בצרפת בשנת 2017. האיטלקי הודה על קיום יחסי מין, אך טוען כי הדבר נעשה בהסכמה ואף הראתה לו תעודת זהות על מנת להוכיח שהיא לא קטינה. הדיון הראשון יתקיים בחודש מרץ

קבוצות: ניס
(גודל טקסט)

מריו באלוטלי ממשיך להסתבך: בצרפת אתמול (חמישי) פורסם כי נערה בת 16 טוענת שמריו באלוטלי תקף אותה מינית בשנת 2017. הכדורגלן שכבר חזר לאיטליה ומשחק בברשיה מכחיש ואומר כי היחסים בין השניים היו בהסכמה והוא קורבן לסחיטה. במערכת המשפט באיטליה פתחו בשתי חקירות נפרדות נגדו, האחת בברשיה, והשנייה בוויצ'נזה – עירה של המתלוננת והדיון הראשון צפוי להתקיים בסוף חודש מרץ.

על פי עדותה של המתלוננת ב-11 ביולי ב-2017 היא נפשה בצרפת ויצרה קשר עם הכדורגלן ששיחק אז בניס ברשתות החברתיות, וקבעו להיפגש, כאשר כבר באותו לילה השניים נפגשו. כעבור שבועיים היא טוענת שהוא הכריח אותה לקיים יחסי מין וניסה להפשיט אותה בכוח.

כאמור מריו באלוטלי מכחיש את האירוע. הוא אמנם מאשר את סיפור הרקע אך טוען שהכל קרה בהסכמה מלאה. בנוסף הוא אומר שהיא הבהירה לו שהיא לא קטינה והראתה תעודת זהות על מנת להוכיח זאת. האיטלקי לבסוף סיפר שעורך דינה של המתלוננת איים לחשוף את הדברים, אלא עם כן יעביר לה תשלום של 100 יורו, ולכן באלוטלי הלך לרשויות בעצמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי